Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Missä näkee muut käyttäjät?

Missä näkee muut käyttäjät? 02.12.2015 20:26 #3715

• Telepotaatti
  • Telepotaatti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Mulla ensimmäiseksi heräsi kysymys, keitä ja ja montako käyttäjää tänne kirjoittelee. Näkeekö jostain käyttäjä (nimimerkki)listaa? Voisko admin antaa jotain tietoa paljonko porukkaa täällä suunnilleen on, ja montako aktiivista? Olisin halunnut saada jonkin yleiskuvan foorumista. Kun kestää varmaan kaikkien ketjujen läpikäyminen jonkin aikaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Missä näkee muut käyttäjät? 02.12.2015 20:59 #3716

• Sinuhe
  • Sinuhe hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Telepotaatti kirjoitti: Mulla ensimmäiseksi heräsi kysymys, keitä ja ja montako käyttäjää tänne kirjoittelee. Näkeekö jostain käyttäjä (nimimerkki)listaa? Voisko admin antaa jotain tietoa paljonko porukkaa täällä suunnilleen on, ja montako aktiivista? Olisin halunnut saada jonkin yleiskuvan foorumista. Kun kestää varmaan kaikkien ketjujen läpikäyminen jonkin aikaa.

Valitettavasti tuota tietoa ei näe täältä sivustolta mistään. Sivustolle kirjottellee säännöllisen epäsäännöllisesti ehkä noin kymmenkunta nimimerkkiä. Rekisteröityjä nimimerkkejä onkin sitten vähän enemmän.

Sivustolle pystyi myös aiemmin kirjoittamaan rekisteröimättä nimimerkkiä, mutta se alkoi kerryttämään liikaa roskapostia, niin että niiden poistaminen alkoi käymään työstä. Tästä syystä rekkaamattomalla nimmarilla kirjoittaminen otettiin pois käytöstä.

Sivustolla admin-oikeudet löytyy minulta ja Varaktorilta yhtäläisin valtuuksin.

Puheesi on kärpäsen surinaa korvissani.

Missä näkee muut käyttäjät? 03.12.2015 01:41 #3720

• Telepotaatti
  • Telepotaatti hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen

Sinuhe kirjoitti:

Telepotaatti kirjoitti: Mulla ensimmäiseksi heräsi kysymys, keitä ja ja montako käyttäjää tänne kirjoittelee. Näkeekö jostain käyttäjä (nimimerkki)listaa? Voisko admin antaa jotain tietoa paljonko porukkaa täällä suunnilleen on, ja montako aktiivista? Olisin halunnut saada jonkin yleiskuvan foorumista. Kun kestää varmaan kaikkien ketjujen läpikäyminen jonkin aikaa.

Sivustolle kirjottellee säännöllisen epäsäännöllisesti ehkä noin kymmenkunta nimimerkkiä. Rekisteröityjä nimimerkkejä onkin sitten vähän enemmän.

Sivustolle pystyi myös aiemmin kirjoittamaan rekisteröimättä nimimerkkiä, mutta se alkoi kerryttämään liikaa roskapostia, niin että niiden poistaminen alkoi käymään työstä. Tästä syystä rekkaamattomalla nimmarilla kirjoittaminen otettiin pois käytöstä.

Ok. Mulle jäi kuitenkin epäselväksi, että voiko tänne rekisteröitymättömät siis kirjoittaa? Kun sanot, että ilman rekisteröitymistäkin tänne kirjoitellaan. Mulla ainakin lukee tossa lukee tänne tullessa, että rekisteröitymättömät eivät voi kirjoittaa viestejä ja toteat tuossa itsekin, että käytäntö on poistettu. En ole kokeillut, onko tuossa mahdollisuutta päästä jollain anonyymitunnuksilla...?

Missä näkee muut käyttäjät? 03.12.2015 09:14 #3721

• Sinuhe
  • Sinuhe hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Telepotaatti kirjoitti:

Sinuhe kirjoitti:

Sivustolle kirjottellee säännöllisen epäsäännöllisesti ehkä noin kymmenkunta nimimerkkiä. Rekisteröityjä nimimerkkejä onkin sitten vähän enemmän.

Ok. Mulle jäi kuitenkin epäselväksi, että voiko tänne rekisteröitymättömät siis kirjoittaa? Kun sanot, että ilman rekisteröitymistäkin tänne kirjoitellaan. Mulla ainakin lukee tossa lukee tänne tullessa, että rekisteröitymättömät eivät voi kirjoittaa viestejä ja toteat tuossa itsekin, että käytäntö on poistettu. En ole kokeillut, onko tuossa mahdollisuutta päästä jollain anonyymitunnuksilla...?

Ei voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Tiedän että tämä rajoittaa satunnaisten ohikulkijoiden kommentointia, mutta toistaiseksi siihen ei olla löydetty toimivaa teknistä ratkaisua jolla saisi samalla myös pidettyä roskapostin kurissa.

Missä näkee muut käyttäjät? 25.12.2015 11:29 #3778

• psq
  • psq hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
Telepotaatti kirjoitti:

Mulla ensimmäiseksi heräsi kysymys, keitä ja ja montako käyttäjää tänne kirjoittelee. Näkeekö jostain käyttäjä (nimimerkki)listaa? Voisko admin antaa jotain tietoa paljonko porukkaa täällä suunnilleen on, ja montako aktiivista? Olisin halunnut saada jonkin yleiskuvan foorumista. Kun kestää varmaan kaikkien ketjujen läpikäyminen jonkin aikaa

Hei Admin haloo
Eikö Teleopaatin kysymykseen saa vastauksen seuraavasti:
Kun on kirjautunut sivustolle, niin ylhäällä oikealla on Yksityisviestit. Mene sinne.
Yksityisviestit >> Uusi Viesti >> Käyttäjät
Tällöin saa ainakin listan nimmareista.
(Poistu tilasta esim. valitsemalla ylhäältä valikosta Foorumi)

Ymmärsinkö oikein?

Missä näkee muut käyttäjät? 25.12.2015 21:19 #3783

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Juu yksityisviestien kautta näkee foorumille rekisteröityneet käyttäjät. Se oli koko tuo yksityisviestiosa pitkään pois käytöstä joten Sinuhe ei varmaankaan muistanut koko asiaa. Otin sen viimeisen isomman päivityksen yhteydessä uudestaan käyttöön kun siitä oli ilmestynyt sellainen versio joka taas tämän alustan kanssa toimii.

Missä näkee muut käyttäjät? 27.12.2015 15:21 #3815

• Sinuhe
  • Sinuhe hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Totta. Hyvä huomio, en tuota listaa edes muistanut. :)

• Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.285 sekuntia