Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Pudasjärven dokkaria

Pudasjärven dokkaria 28.11.2018 18:07 #4533

• Varaktori
  • Varaktori hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Joku vammainen vajakki Suomi24:n foorumilla poistattelee taas asiallisten keskustelijoiden asiallisia kommentteja joten laitan niitä tänne talteen:

Villakäärme kirjoitti: Ja turhaa ilmiannella raukka, postaan tämän niin monta kertaa että tajuat asian:

Pyydän tämän yhden kerran että et jatkossa kommentoisi minun kirjoituksiani typerillä kommenteillasi ja näin saastuttaisi niitä keskusteluketjun haaroja joissa minun kirjoitukseni ovat. Kommenttisi ovat niin typeriä, etteivät ne edes ansaitsisi minun kommenttiani, mutta yhteen asiaan täytyy puuttua.

Mitä avaruussukkula Columbian murheelliseen tragediaan tulee, niin sen syyt ja lämpökilven vaurioituminen on selvitetty ja kilven kohtalokas vaurioituminen tallennettu filmille. Se lämpökilven puhkaissut kappale ei ollut "vaahtomuovia" vaan kovaa kaksikomponenttimateriaalia joka oli vaahdon muodossa vain silloin kun sitä ruiskutettiin pintaan. Kuvatulla yläilmakehän salamoinnilla ei ollut mitään tekemistä onnettomuuden synnyn kanssa. NASA ei ole "nähnyt jonkun osuvan sukkulaan tutkakuvassa". Ota selvää ennen kuin typerehdit.

Älä häpäise vainajien muistoa ja raukkamaisesti käytä kuolleita hyväksesi omien typerien uskomustesi vahvistamiseen ja edelleen levittämiseen, niin kuin teillä epärehellisillä uskovaisilla ikävä kyllä on paatuneena tapana. Ja ennen kaikkea älä lainaa kirjoituksiani äläkä yritä niitä kommentoida koska et kykene muuhun kuin lapsellisen roskan suoltamiseen ja valehteluun.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.146 sekuntia