Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Jenkkien hävittäjälentäjän ufohavainto

Jenkkien hävittäjälentäjän ufohavainto 23.12.2017 17:51 #4393

• Varaktori
  • Varaktori hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Mitä mieltä olette tästä videosta?

Minulle tulee lähinnä mieleen jokin roska sensorissa. En kyllä saa tuosta vieraan sivilisaation kulkuneuvoa edes yrittämällä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Jenkkien hävittäjälentäjän ufohavainto 24.12.2017 11:24 #4394

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Varaktori kirjoitti: Mitä mieltä olette tästä videosta?

Minulle tulee lähinnä mieleen jokin roska sensorissa. En kyllä saa tuosta vieraan sivilisaation kulkuneuvoa edes yrittämällä.

Ei tästä aitoa vieraan sivilisaation kulkupeliä saa siitä syystä,että tämä lyhyt video on peräisin ihan tavallisesta videopelistä.En tosin muista tämän videopelin nimeä mutta olen jo vuosia sitten itsekin pelannut sitä.
:woohoo: :whistle: :pinch:

Kaikki mikä on ilmassa,on irti!

Jenkkien hävittäjälentäjän ufohavainto 24.12.2017 11:30 #4395

• Varaktori
  • Varaktori hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Zetor. kirjoitti: Ei tästä aitoa vieraan sivilisaation kulkupeliä saa siitä syystä,että tämä lyhyt video on peräisin ihan tavallisesta videopelistä.En tosin muista tämän videopelin nimeä mutta olen jo vuosia sitten itsekin pelannut sitä.

Tämä on minulle uutta tietoa. Missä se on videopeliksi todettu, olisiko jotain lähdettä laittaa? Olen kyllä itsekin usein miettinyt, että pelejä voisi hyödyntää ufofeikkien teossa sillä niiden grafiikka alkaa olla jo varsin realistista.

Viimeksi muokattu: : Varaktori.

Jenkkien hävittäjälentäjän ufohavainto 24.12.2017 14:20 #4397

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Varaktori kirjoitti:

Zetor. kirjoitti: Ei tästä aitoa vieraan sivilisaation kulkupeliä saa siitä syystä,että tämä lyhyt video on peräisin ihan tavallisesta videopelistä.En tosin muista tämän videopelin nimeä mutta olen jo vuosia sitten itsekin pelannut sitä.

Tämä on minulle uutta tietoa. Missä se on videopeliksi todettu, olisiko jotain lähdettä laittaa? Olen kyllä itsekin usein miettinyt, että pelejä voisi hyödyntää ufofeikkien teossa sillä niiden grafiikka alkaa olla jo varsin realistista.

Siitä on jo vuosia kun tätä peliä jonkin aikaa pelailin.Siiten yksikertaisesti kyllästyin siihen peliin koska se oli niin yksitoikkoinen.Näin ollen siitä ei paljokaan muistikuvia jäänyt ja näin ollen on helskutin vaikea myöskään mitään lähteitäkään laittaa.
:pinch:

Kaikki mikä on ilmassa,on irti!

Jenkkien hävittäjälentäjän ufohavainto 24.12.2017 15:48 #4398

• Pakkasukko
  • Pakkasukko hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Ufon jahtaaja kertoo tuosta videolla olevasta. Arviolta noin 12 metrinen ja aiheutti alla olevaan vesistöön
väreilyä(?).Olivat seuranneet niitä jo pari viikkoa maasta käsin, tuo oli ensimmäinen kerta kun oli koneet
ilmassa noiden uudelleen ilmaantuessa. jne. Haastattelu alkaa pyöreästi viiden minuutin kohdalla.

Niin ja Hyvää Joulua sekä Uutta Vuotta vaan kaikille tässä nyt sitten myös samalla :)

Totuus on aina jossain
Viimeksi muokattu: : Pakkasukko.
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.335 sekuntia