Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:

AIHE: Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta?

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 17.04.2015 19:26 #3331

• Sinuhe
  • Sinuhe hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Onhan se tuokin alku - vastaus muutamaan valikoituun kohtaan. :) Kiitos näistä kuitenkin.

Andromeda kirjoitti: Kuten edellä kirjoitin, ei ole mitään tarvetta sooloiluun. Vapaus poiketa käytännöistä on erittäin harvinaista.

Tässä kohtaa pitäisi varmaan kysyä, että kuka on käynyt tarkastamassa kaikki mahdolliset älykkäiden olentojen asuttamat planeetat. Tai itse asiassa kysyin sen jo aiemmin. Mutta sivuutan nyt tämän asian ja kyseenalaistan lähinnä tuota päättelyketjua. Eli kyse on siis mielestäsi vain siitä, että: "ei ole tarvetta sooloiluun." Tästä jotenkin hypätään siihen, että itse asiassa vapaus poiketa käytännöistä on harvinaista. En ymmärrä miten ensin mainitusta seuraa viimeksi mainittu. Harjoittavatko humanoidit jonkin tapaista imperialismia vai miten tämä vapaus poiketa käytännöistä on estetty?

Andromeda kirjoitti: Andromeda kirjoitti:
Maapallolla meitä olentoja on kovin monen tasoisia, eikä läheskään kaikkia kiinnosta muu kuin mulle tänne kaikki heti nyt asiat.
Sinuhe:
Jos lähdetään siitä olettamuksesta, että emme ole ainut älyllinen olento maailmankaikkeudessa, niin oletettavasti universumissa olentoja on myös kovin monen tasoisia.
Andro:
Näin on.

No mietinpä vain, että koska sinun mukaasi alienyhteisössä kaikki ovat sisäistäneet samanlaiset toimintatavat ja ihmiset taas eivät, koska on niin monen tasoista porukkaa, niin olen taipuvainen vetämään tästä johtopäätöksen, että miksi sama ei voisi toistua missä päin tahansa universumia, jossa ei haluta sisäistellä asioita koska ollaan niin monen tasoisia?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Puheesi on kärpäsen surinaa korvissani.
Viimeksi muokattu: : Sinuhe.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 18.04.2015 14:04 #3336

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Zetor. kirjoitti: No,itse asiassa melko moni lienee melko sanaton mm.sellaisesta väitteestä jonka mukaan "maa on tietääkseni ainoa planeetta tässä Aurinkokunnassa,jossa tällainen järjestely on olemassa."Asia lienee ollut toinen 1950-luvulla.Silloin tunnetut ufohuijarit George Adamski ja Elisabeth Klarer julistivat ihan pokkana,että heidän avaruusystävänsä ovat Venukselta kotoisin.Ja tietysti molemmat pääsivät mukaan lentelemään venuslaisten partiolauksilla eli lentävillä lautasilla.Kun 1960-luvun puolessa välissä selvisi se,että Venus on asuinkelvoton planeetta,niin Adanski oli jo kupsahtanut ja Elisabeth Klarerin,kuoli muistaakseni 1992, avaruusystävät olivatkin muuttaneet Alpha Centaurin tähdistöön!

Sinä sanot George Adamskia huijariksi ja samaa termiä minäkin olen hänestä käyttänyt. Jaakko Närvä tarjoaa hieman toisenlaisen näkökulman asiaan:

Jaakko Närvä kirjoitti: On esi­mer­kiksi jär­ke­vää tut­kia sitä, hui­ja­siko ufo­kon­tak­ti­hen­kilö George Adamski vai ovatko hänen käsi­tyk­sensä ufous­kon­toa (ks. Närvä 2008, 80, 86–90). Mitä sel­keämpi uskon­non mää­ri­telmä meillä olisi, sitä parem­min kyke­ni­simme aset­ta­maan ja tut­ki­maan täl­lai­sia­kin ongel­mia.

uskonnontutkija.fi/2014/12/06/ratkaisueh...ykseen-jaakko-narva/

Jotta kyseessä olisi ufouskonto, niin pitää kai lähteä vähintään siitä, että George Adamski itse uskoi siihen mitä kirjoitti. Vaan uskoiko hän vai huijasiko tietoisesti muita?

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 18.04.2015 18:56 #3337

• Sinuhe
  • Sinuhe hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Varaktori kirjoitti:

Zetor. kirjoitti: No,itse asiassa melko moni lienee melko sanaton mm.sellaisesta väitteestä jonka mukaan "maa on tietääkseni ainoa planeetta tässä Aurinkokunnassa,jossa tällainen järjestely on olemassa."Asia lienee ollut toinen 1950-luvulla.Silloin tunnetut ufohuijarit George Adamski ja Elisabeth Klarer julistivat ihan pokkana,että heidän avaruusystävänsä ovat Venukselta kotoisin.Ja tietysti molemmat pääsivät mukaan lentelemään venuslaisten partiolauksilla eli lentävillä lautasilla.Kun 1960-luvun puolessa välissä selvisi se,että Venus on asuinkelvoton planeetta,niin Adanski oli jo kupsahtanut ja Elisabeth Klarerin,kuoli muistaakseni 1992, avaruusystävät olivatkin muuttaneet Alpha Centaurin tähdistöön!

Sinä sanot George Adamskia huijariksi ja samaa termiä minäkin olen hänestä käyttänyt. Jaakko Närvä tarjoaa hieman toisenlaisen näkökulman asiaan:

Jaakko Närvä kirjoitti: On esi­mer­kiksi jär­ke­vää tut­kia sitä, hui­ja­siko ufo­kon­tak­ti­hen­kilö George Adamski vai ovatko hänen käsi­tyk­sensä ufous­kon­toa (ks. Närvä 2008, 80, 86–90). Mitä sel­keämpi uskon­non mää­ri­telmä meillä olisi, sitä parem­min kyke­ni­simme aset­ta­maan ja tut­ki­maan täl­lai­sia­kin ongel­mia.

Jotta kyseessä olisi ufouskonto, niin pitää kai lähteä vähintään siitä, että George Adamski itse uskoi siihen mitä kirjoitti. Vaan uskoiko hän vai huijasiko tietoisesti muita?

Itse lähden ainakin siitä perusolettamuksesta, että moni noista "kanavista" oikeasti uskoo itse mitä kanavoi tai kokee. Se, että onko asia totta vai tarua, ja mikä osa siitä, jää valitettavasti usein kuulijan vastuulle.

Puheesi on kärpäsen surinaa korvissani.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 18.04.2015 19:01 #3338

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Sinuhe kirjoitti: Onhan se tuokin alku - vastaus muutamaan valikoituun kohtaan. :) Kiitos näistä kuitenkin.

Andromeda kirjoitti: Kuten edellä kirjoitin, ei ole mitään tarvetta sooloiluun. Vapaus poiketa käytännöistä on erittäin harvinaista.

Tässä kohtaa pitäisi varmaan kysyä, että kuka on käynyt tarkastamassa kaikki mahdolliset älykkäiden olentojen asuttamat planeetat. Tai itse asiassa kysyin sen jo aiemmin. Mutta sivuutan nyt tämän asian ja kyseenalaistan lähinnä tuota päättelyketjua. Eli kyse on siis mielestäsi vain siitä, että: "ei ole tarvetta sooloiluun." Tästä jotenkin hypätään siihen, että itse asiassa vapaus poiketa käytännöistä on harvinaista. En ymmärrä miten ensin mainitusta seuraa viimeksi mainittu. Harjoittavatko humanoidit jonkin tapaista imperialismia vai miten tämä vapaus poiketa käytännöistä on estetty?

Andromeda kirjoitti: Andromeda kirjoitti:
Maapallolla meitä olentoja on kovin monen tasoisia, eikä läheskään kaikkia kiinnosta muu kuin mulle tänne kaikki heti nyt asiat.
Sinuhe:
Jos lähdetään siitä olettamuksesta, että emme ole ainut älyllinen olento maailmankaikkeudessa, niin oletettavasti universumissa olentoja on myös kovin monen tasoisia.
Andro:
Näin on.

No mietinpä vain, että koska sinun mukaasi alienyhteisössä kaikki ovat sisäistäneet samanlaiset toimintatavat ja ihmiset taas eivät, koska on niin monen tasoista porukkaa, niin olen taipuvainen vetämään tästä johtopäätöksen, että miksi sama ei voisi toistua missä päin tahansa universumia, jossa ei haluta sisäistellä asioita koska ollaan niin monen tasoisia?

Niin remontin ja pihatöiden välissä olen pikaisesti ehtinyt netissä käymään. Tietoa on luonnollisesti saatu kontaktipersoonien kautta. Ryhmämieli tai miksi tuota nyt kutsuisi pitää huolen siitä että pysytään ruodussa. Eli jokainen humis tietää toisensa ajatukset. Sitten on toki näitä pahiksia jotka ovat teknisesti pitkällä mutta eivät henkisesti. Eli olen lähestynyt asiaa lähinnä hyvisten näkökulmasta.

Nokia on menneen talven lumia.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 18.04.2015 19:08 #3339

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Sinuhe kirjoitti:

Varaktori kirjoitti:

Itse lähden ainakin siitä perusolettamuksesta, että moni noista "kanavista" oikeasti uskoo itse mitä kanavoi tai kokee. Se, että onko asia totta vai tarua, ja mikä osa siitä, jää valitettavasti usein kuulijan vastuulle.

Ultran nettikolumneista löytyy Haasiosalon avautuvan kanavan sudenkuopat. Se kertoo juuri tästä miten helposti "alemman tason henget" voivat uskotella olevansa vaikka itse Jumala tms. Ja avautuva kanava saattaa ottaa kaiken täydestä. Ajan saatossa tuo kuuluisa erottelukyky sitten kehittyy ja kanava hioutuu tarkemmaksi.

Nokia on menneen talven lumia.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 18.04.2015 19:45 #3343

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Sinuhe kirjoitti:

Varaktori kirjoitti:

Oma havaintoni on sama, mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa ainakin jos wikipediaa on uskominen, niin George Adamski kirjoitti alunperin ensimmäisen kirjansa tieteisromaaniksi, mutta huomasi markkinoiden olevan paremmat jos se tarjottaisiin tositarinana.

fi.wikipedia.org/wiki/George_Adamski

Koska Jaakko Närvä on aivan varmasti hyvinkin syvällisesti tutustunut aiheeseen jo väitöskirjaa tehdessään, niin ihmettelen miksi hän ottaa juuri Adamskin tuossa esimerkikseen. Tietääkö hän jotain mitä wikipedian kirjoittaja ei tiedä vai olenko ymmärtänyt hänen tekstinsä jotenkin väärin? Sääli ettei kaveri vaikuta tällä foorumilla joten häneltä tuskin saadaan vastausta.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 22.04.2015 14:33 #3359

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Jo ennen internetin ja wikipedian aikaa Adamski oli esillä monissa kirjoissa.Eräs niistä on Robert Jacksonin vuonna 1992 kirjoittama ja samana vuonna julkaistu teos UFOs.

Vuonna 1993 se julkaistiin Suomessa nimellä UFOT.Menneisyydestä meidän päiviimme.

Tässä kirjassa Robert Jackson kertoo George Adamskista mm.näin:

*Adamski oli muuttanut siirtolaisena Puolasta Yhdysvaltoihin.Hän hankki leipänsä tarjoilemalla hampurilaisia eräässä kahvilassa.Hän asui muutaman kilometrin päässä Palomarvuorelle rakennetusta Halen observatoriosta,jossa oli maailman suurin kaukoputki.Adamski esitti usein myös olevansa mystiikan ja eksoottisten itämaisten uskontojen asiantuntija.Lentävien lautasten aikakauden myötä hänelle aukeni aivan uusia uria.Hän väitti nähneensä ufon jo vuonna 1946,joskin hän paljasti tämän vasta Kenneth Arnoldin päästyä otsikoihin vuonna 1947.Kahdesssa tämän jälkeen kirjoittamassaan teoksessa Adamski väitti tavanneensa muukalaisia Marsista,Venuksesta,Jupiterista ja Saturnuksesta,joka hänen mukaansa olivat kelpo asuinpaikkoja eivätkä ollenkaan muistuttaneet tähtitieteilijöiden laatimia piirroksia.Hän väitti myös,että muukalaiset käyttivät Kuun pimeää puolta tukikohtanaan,josta he olivat tehnet vehreän kasvattamalla kasveja kupolien alla.Adamski oli nähnyt tämän kaiken omin silmin,sillä hän oli päässyt lentävien lautasten mukaan.Hän sahasi suurta yleisöä häpeämättömästi silmään,mutta iski sitten kahdella myyntiykkösellään rahoiksi.Nämä kaksi kirjaa Adamski aikoi ensin julkaista pelkkinä tieteiskirjoina,mutta sitten hän muutti niitä siten,että ne olisivat olleet todellisia,hänen itsensä kokemia tapahtumia.Adamski sai kiittää onneaan siitä,että hän sai kirjansa myydyiksi ennen kuin Yhdysvaltain ja Neuvostoliiton avaruusluotaimet paljastivat,että Aurinkokuntamme muut planeetat ovat elinkelvottomia.Adamski väitteet olivat lähinnä vaaratonta hölynpölyä,joskin ne saivat monet nauramaan koko ufokysymykselle.Tämän päivän lukijan ei voi olla hymyilemättä hänen teoksilleen.*

Adamskin tunnetuin valokuva lentävästä lautasesta,jonka hän väitti kuvanneensa Kalifornian Palomar Gardensissa 13.12.1952,on itse asiassa käsin tehty pienoismalli.Tämän itse tekemänsä pienoismallin Adamski sitten kuvasi tilanteessa,jossa kuva-asiantuntijoiden mukaan taivaalla paistoi kolme aurinkoa.

Adamskin tiedetään myös väittäneen,että hänet oli yritetty murhata ja että hän teki yhteistyötä avaruustutkijoiden sekä myös korkea-arvoisten USA:n ilmavoimien upseerien kanssa ufoihin liittyvien asioiden suhteen.

No,ei tuollaisissa väitteissä nykyisnkään mitään uutta ole siiitä syystä,että eräät edelleenkin käyttävät saman tyylisiä väitteitä silloin,kun he haluavat lisätä omaa katu-uskottavuuttaan.

:woohoo: :whistle: :P :pinch:

Kaikki mikä on ilmassa,on irti!

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 23.04.2015 11:59 #3360

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Otetaanpa esille 1950-luvun toinen ufohuijari eli Etelä-Afrikkalainen Elisabeth Klarer.Hänhän jäi Adamskin varjoon ilmeisesti siitä syystä,ettei hän osannut hyödyntää mediaa kunnolla.Hänen lähes hurmahenkisiä höpinöitään avaruusvieraistaan,eli siis venuslaisista avaruusystävistään,voitte lukea Reijo Sjögrenin kirjasta Mies toisesta maailmasta ja muita ufoilmiöitä.Kustannusosakeyhtiö Otavan laakapaino 1972.

On tietysti itsestään selvää sekin,että myös Elisabeth Klarer sai ottaa valokuvan venuslaisten partioaluksesta eli lentävästä lautasesta.Tosin kuva-asiantuntijoiden mukaan kyseisessä Klarerin ottamassa valokuvassa on vain ilmaan heitetty auton pölykapseli.

Reijo Sjögren oli eräs 1970-luvun ufoseminaareihin osallistunut.Kuten myös Helge Lindroos,Tapani Kuningas (R.I.P),Gösta Malm ja Timo Pyhälä.He eivät ilmeisesti enää ole aktiivisia näissä suhteissa?

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 24.04.2015 01:17 #3363

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
"Reijo Sjögren oli eräs 1970-luvun ufoseminaareihin osallistunut.Kuten myös Helge Lindroos,Tapani Kuningas (R.I.P),Gösta Malm ja Timo Pyhälä.He eivät ilmeisesti enää ole aktiivisia näissä suhteissa? "

-eikös Helge Lindroos ole myös jo manan majoilla?Anteeksi jos nyt erehdyn ja pahoittelu asianosaiselle(mikäli elää,joka ei sinänsä ole pahoittelua vaativa asiaintila),mutta melko varmasti muistan saaneeni 5 vapaavalintaista vanhaa Ultra-lehteä tilatessani lehden ja ikäänkuin muistaisin noissa vanhoissa numeroissa olleen muistokirjoituksen?

Vaikea sanoa,että oliko Adamski puhtaasti huijari vai oliko hänessä uskonnollisuuden piirteitä?Tietty,jos nuo väitteet siitä,että kirjat oli alunperin scifiksi suunniteltuja,pitää paikkansa niin sehän tarkoittaa miehen olleen puhtaasti huijari.
Sen vähän mitä olen jotain Adamskista lukenut niin siitä saa jopa naivin kuvan ja tekisi mieli uskoa miehen vilpittömyyteen.Siis että olisi itse uskonut höpinänsä.

Vaikka tutustumiseni on ollut vähäistä,niin kyllähän ne jutut tänäpäivänä naurattaa.Ja varmaan Adamski on tehnyt paljon hallaa vakavalle ufo-keskustelulle.
Klarer on itselle melko vieras,sjögrenin kirjaa en ole lukenut ja tunnen Klareria vain pienestä Uforaporttikirjan artikkelista.

EDIT:
vai sekoitankohan Helgen johonkin toiseen Helgeen?Helpostihan tuommoinen poikkeuksellisempi etunimi jää mieleen muistokirjoituksesta?Onko tää Helge Lindroos siis se,kuka esiintyy jo Kuninkaan ekassa kirjassa (ufoja suomen taivaalla)kontaktihenkilönä kuka lähtee välillä autoilemaankin pitkiä matkoja tavatakseen kontaktejaan?

Juhlissa oli kolme kymmenen litran astiaa täynnä boolia. Kuinka paljon boolia jäi jäljelle kun kustakin juotiin 3 litraa?
Viimeksi muokattu: : RaahenTiikeri.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 24.04.2015 12:02 #3364

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Mikäli tuo Reijo Sjögrenin kirja kiinnostaa niin eilen ehtoolla totesin sen,että kyllä sitä nettimyynnissä vielä on.Hintapyynnöt ovat alle 10 €.

En lainkaan pyri mainostamaan kyseistä kirjaa,mutta poimin sieltä erään esimerkin siitä,että "wanhaan hywään aikaan" tavattiin kaikenlaisia avaruusvieraita.Eräs sellainen tapaaminen tapahtui perjantaina,kesäkuun 14.päivänä 1968 eräässä motellissa Carlos Pazin pitäjässä Gordoban läänissä Argentiinassa.

Lyhyesti kerrottuna niin sinä päivänä sai nuori,19-vuotias nainen vieraakseen kummallisen "kirkkaan miehen".Neiti Pretzel kertoi illasta,jolloin hän oli sulkemassa ulko-ovea ja kohtasi silloin "kirkkaan miehen".Mies hohti kirkasta sinistä valoa,hymyili ja sanoi jotakin,jota neiti Pretzel ei ymmärtänyt.Sanojen sävystä hän sai kuitenkin sellaisen käsityksen,että mies kehotti häntä olemaan rauhallinen.

Neiti Pretzelin mielestä mehen sanat olisivat olleet "Ikisigui igliki".Oikeassa kädessään miehellä oli outo valoa säihkyvä sormus,jonka vaikutuksesta neiti Pretzel tunsi ruumiinsa kevyeksi,aivan kuin hän olisi tahtonut nousta ylös ilmaan.Miehen päällä oli suomumainen asu,joka oli aivan yhtenäinen saumaton ja ylettyi kaulasta kämmeniin ja jalkoihin asti.Hänellä ei ollut kenkiä.Puku vaikutti metallimaiselta.

Mies vaikutti aivan normaalilta ihmiseltä.Hän hymyili koko ajan.Miehen tukka oli erityisen vaalea,silmät vaaleat,ehkä siniharmaat ja hampaat helmenvalkeat.Oikeasta kädestä ja varpaista sädehti kirkasta vaaleaa valoa.Tuon valon neiti Pretzel havaitsi vasta sitten kun mies lähti pois,koska se valaisi koko huoneen erittäin kirkkaaksi.

Neiti Pretzel ei pelännyt,koska mies vaikutti ystävälliseltä.Kun mies nosti oikeaa kättään,hän tunsi olevansa aivan voimaton.

Mies käveli hitaasti vetäen jalkojaan hyvin lähellä lattiaa,mutta ei koskettanut sitä.Hän oli solakka,hyväryhtinen kuin tanssija tai huippuvoimistelija.Hänen vasemmassa kädessään oli pallo,joka oli kuin kristallia.Siinä oli koloja,joista loisti kirkasta sinertävää valoa.Neiti Pretzelin käsityksen mukaan se oli "tutka",joka ilmoitti miehelle sen,oliko joku tulossa.Mies oli huoneessa noin viisi minuuttia ja kun hän poistui,ovi sulkeutui itsestään.

No,täytyy sanoa ettei tällaista "avaruusvierasta" kukaan muu ei sen jälkeen ole bongannut joten se lienee ollut kertavisiitti.

Elisabet Klarerin suhteen Reijo Sjögren ei kirjassaan tuo esille erästä asiaa.Tämän asian bongasin kakkosneloselta muutama vuosi sitten.Tämä Klareria koskenut kirjoitus oli niin erikoinen että se jäi mieleen.

Tässä tarinassa Elisabet Klarer kohtaa vuonna 1957 avaruusvieraan nimeltään Akon.No,tämä avaruusvieras roudasi Klarerin kotiplaneetalleen jonka nimi oli Meton.Ja kuinka ollakaan tämä planeetta sijaitsi Alpa Centaurin tähdistössä joten Akon ei siis ollut venuslainen!

Tällä Meton planeettalla Akon ja Elisabeth Klarer harrastivat seksiä,Klarer tuli raskaaksi ja synnytti pojan joka sai nimen Ayling.Tämä Ayling jäi kotiplaneetalleen ja Akon roudasi Elisabeth Klarerin takaisin maahan.

Koko hommaan,eli siis meno Metonille,seksi Atonin kanssa,raskaus,synnytys ja paluu maahan,kului Klarerin mukaan aikaa vain noin neljä kuukautta.

Tästä voisi päätellä niinkin,että avaruusvieraamme elävät nopeutetussa ajassa!

:woohoo: :whistle: :pinch:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 03.09.2015 17:47 #3584

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Bongasin tässä erään lehtileikkeen eräästä kansiostani.Tämäkään kansio ei ole mikään salainen kansio missä olisi vaikkapa Illuminaatin erittäin salaisia (kuvitteellisia) asiakirjoja numerot 1,2,3 ja niin edelleen.No,se siitä ja sitten eteenpäin.Tämän lehtileikkeen suhteen en ole merkinnyt vuotta enkä lehden nimeä mutta muistelisin,ja arvelisin,sen olevan peräisin 1960-luvulta.

Tämän lehtileikkeen otsikko on:
Lentävät lautaset peräisin Marsista.
Moskova (UPI)
Neuvostoliittolaisten tiedemiesten kerrotaan havainneen useita lentäviä lautasia,joiden uskotaan olevan peräisin Marsista.

Neuvostoliitttolainen tähtitieteilijä Felix Ziegel kirjoittaa,nuorisolehti "Smenassa" (nuorempi sukupolvi),että tunnistamattomia lentäviä esineitä on olemassa,mutta lisää,että mitkään nykyiset yritykset niiden alkuperän selvittämiseksi eivät ole tyydyttäviä.Ziegel hyväksyy lähinnä selityksen,että nämä tunnistamattomat lentävät esineet ovat muilta planeetoilta tutkimustarkoituksessa saapuvia aluksia.

Todisteita.
Vaikka Ziegel myöntää,että tämä selitys voi tuntua täysin mahdottomalta,niin hän korostaa kutenkin näiden lentävien lautasten suunnatonta nopeutta ja kiihtyvyyttä,joihin maan päällä rakennetut kulkuneuvot eivät pysty ja joka olisi kestämätön maan päällä kehittyneelle elimistölle."Toinen tätä väitettä tukeva todistus on se,että lentävien lautasten lukumäärä lisääntyy säännöllisesti,kun Mars lähestyy maata",kirjoittaa Ziegel.
Jatkuvasti.
Ziegel sanoo,että neuvostoliiittolaiset tiedemiehet ovat jatkuvasti havainneet lentäviä esineitä Moskovan observatoriosta käsin."Amerikkalaisten,neuvostoliittolaisten,australialaisten,intialaisten ja japanilaisten tekemät havainnot lentävistä viimeksi kuluneiden 20 vuoden aikana,todistavat kiistattomasti lentävien lautasten olemassaolon".

No niin,kun tällaista tietoa tulee entisestä Neuvostoliitosta,niin silloinhan tämän pitää olla täyttä totta.Tosin minua ihmetyttää nyt se,että milloin se ydinasesota Marsissa on sitten käyty?

Nyt kuitenkin pitänee hyvin tarkasti seurata Ursan sivustoja jolloin voi todeta sen,että milloin Mars on näkyvissä ja myös sen,että milloin Mars lähestyy maata.Silloin taivaalla varmaan näkyy hyvin runsaasti ufoja!
:woohoo: :blink: :whistle: :pinch:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 22.05.2018 11:33 #4433

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Pitänee nostaa tämä vanha viestiketju ylös siitä syystä,että bongasin paranormaalilta foorumilta asiaa koskevan viestin.Siinä viestissä eräs nimimerkki kertoo itsekin saaneensa luotettavasta lähteestä tiedon jonka mukaan me tuhosimme Marsin pinnan eikä kovin hyvin mene täälläkään.

Ja kuten aina ennenkin,niin tätä luotettavaa lähdettä ei mainita sen tarkemmi.Mutta ei siihen liene mitään syytäkään koska yleeensä se luotettava lähde on aina omien korvien välissä.
:whistle: :pinch:

Sivu luotiin ajassa: 0.210 sekuntia