Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:

AIHE: Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta?

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 04.04.2015 13:49 #3194

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen

Andromeda kirjoitti: RL nostattaa suuria tunteita. Asiasta voi kysyä sadoilta kotimaisilta persoonilta, mikä on heidän näkemyksensä asiasta. Ei näissä asioissa olla pelkästään yhden persoonan näkemyksen varassa, tämä olisi hyvä tiedostaa jo pikku hiljaa kun asiaa on palloteltu vuosien ajan :)

-no ei tietenkään.Mutta esim "mars-lennot" myytissä R-L on ollut se näkyvin persoona.Siksi kai henkilöityy häneen.
Sinänsä minun eteen saa kantaa melko vakuuttavaa tahoa,että otan todesta säännölliset mars-lennot.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Juhlissa oli kolme kymmenen litran astiaa täynnä boolia. Kuinka paljon boolia jäi jäljelle kun kustakin juotiin 3 litraa?

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 04.04.2015 15:05 #3197

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

RaahenTiikeri kirjoitti: Itse en kovin korkealle noteeraa noita Rauni Leenan,rauha hänen muistolleen,höpinöitä.Mutta kai ihan vakava tiedekin on sitä mieltä,että muinainen elämä marsissa ei olisi ollut mahdotonta.
Noihin nykyisten kaukokatsojien juttuihin en ota kantaa,koska en pidä kaukokatsomista erityisen luotettavana tiedonhankinta menetelmänä.
Se,että onko marsin pinnan alla jotain elämää,tai edes elämän merkkejä,selvinnee varmuudella vasta sitten kun ihminen sinne lapioineen pääsee.
Noita Luukanen-Kilden väitteitä jatkuvista mars-lennoista en tällä syömisellä niele missään tapauksessa.

Mutta koska jossain määrin miellän itseni Ancient Astronauts-teorioiden kannattajaksi(en suoraan uskovaiseksi kuitenkaan)niin mielenkiinnolla tätä tiedon lisääntymistä marsista kyllä pitää seurata.

Itse en noteeraa lainkaan kyseisen,nyt jo edesmenneen,henkilön lausuntoja Kuulennoista,Marsin siirtokunnista ja niin edelleen.En näissä suhteissa myöskään noteeraa lainkaan kaukokatsojia saati sitten kontaktipersoonia.Marsin suhteen on luotaimien ja mönkijöiden avulla on varmistunut se,että Marsissa on joskus ollut virtaavaa vettä ja vesihän on eräs edellytys elämälle.Nykyisten arvioiden mukaan ensimmäinen miehitetty lento Marsiin tehdään ehkä vuonna 2030 tai sen jälkeen.Jos ja kun näin joskus tapahtuu,niin sellainen lento ei todellakaan ole mikään "käydään ja käännytään"-lento vaan Marsin pinnalla ollaan ehkä jopa viikkoja.

Kun hieman laajentaa avaruustutkimukseen liittyviä asioita,niin tässä Linnunradaksi kutsutussa "kotigalaksissamme" on arviolta noin 100-500 miljardia tähteä eli Aurinkoa.Luotaimien (mm.Hubble ja Kepler) keräämien tietojen ja uuden laskentakaavan mukaan Linnuradassamme arvioidaan olevan miljardeja "vesiplaneettoja" eli planeettoja,jotka ovat emotähteensä nähden ns."elämänvyöhykkeellä".Tästä voisi arvioida niinkin,että myös tämä Linnunradaksi kutsuttu "kotigalakisimme",jonka eräässä kierteishaarassa Aurinkokuntamme ja Tellus sijaitsee,suorastaan jopa kuhisee elämää.Heh,tässähän sitä on kaukokatsojille,kontaktipersoonille sekä myös kanavoijille ihan riittävästi pähkäiltävää.

Koko nykyisin tunnetussa maailmankaikkeudessa arvioidaan olen jopa 1000 miljardia galaksia,pallomaista sekä avointa tähtijoukkoa.Etäisin tunnettu kohde sijaitsee noin 13,5 miljardin valovuoden etäisyydellä maasta.Näin ollen on itsestään selvää se,että myös koko maailmankaikkeus suorastaan kuhisee elämää.Eli siis lisää pähkäiltävää kaukokatsojille,kontaktipersoonille ja kanavoijille myös.
:woohoo: :pinch: :blink:

Kaikki mikä on ilmassa,on irti!

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 04.04.2015 18:06 #3200

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Mitähän tuolla pähkäilyllä mahdat tarkoittaa. Itselleni on ollut täysin selvää jo kymmenien vuosien ajan että muuallakin on elämää. Näin myös usealle kotimaiselle selvänäköiselle persoonalle. Nuo mistä RL on luennoillaan kertonut, vahvistaa hyvin moni kotimainen persoona. Jostain kumman syystä aina kuitenkin takerrutaan siihen, ettei RL:n puheisiin voi luottaa. Tätä mantraa sitten jauhetaan vuodesta toiseen jne...

Nokia on menneen talven lumia.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 04.04.2015 20:27 #3202

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
Eikö nää ole kaksi eri asiaa?

"Itselleni on ollut täysin selvää jo kymmenien vuosien ajan että muuallakin on elämää."

" Nuo mistä RL on luennoillaan kertonut, vahvistaa hyvin moni kotimainen persoona. "

-ensimmäisen kohdan täytyy olla jo tilastollisesti faktaa(jossain on elämää).Ja toinen kohta R-L:n luennoilla höpöttämistä asioista on vain spekulointia.Itse en ole vakuuttunut kuutukikohdista tai salaisista koko ajan jatkuvista mars-lennoista vaikka tuhat kotimaista persoonaa vahvistaisi R-L:n kertomuksia.
Asian vahvistamiseksi kun ei yksinkertaisesti mitään konkreettista mistään luotettavasta lähteestä.

Juhlissa oli kolme kymmenen litran astiaa täynnä boolia. Kuinka paljon boolia jäi jäljelle kun kustakin juotiin 3 litraa?

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 06.04.2015 18:36 #3208

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Mikä on luotettava lähde itse kullekkin, sekin vaihtelee. Ja eihän se ole keneltäkään pois jos joku ei tällaisiin usko.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 06.04.2015 23:43 #3212

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen

Andromeda kirjoitti: Mikä on luotettava lähde itse kullekkin, sekin vaihtelee.

-luotettava lähde esittää väitteelleen näyttöä.

"Ja eihän se ole keneltäkään pois jos joku ei tällaisiin usko. "
-uskoa se vaatiikin,koska ei asiaa muutoin voi totena pitää.

Mitään näyttöä näistä jatkuvista mars-lennoista ei ole.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 07.04.2015 00:05 #3213

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

RaahenTiikeri kirjoitti:

Näinhän se on että luotettava lähde esittää väitteelleen näyttöä.

Eikä mitään näyttöä jatkuvista Mars-lennoista ole.

Eikä myöskään siitä,että Kuussa käytäisiin kaksi kertaa viikossa eikä siitäkään että myös Saturnukselle lennettäisiin.

Ei ole mitään luotettavaa näyttöä myöskään muista nyt kyseessä olevan henkilön väitteistä.

:pinch:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 08.04.2015 12:46 #3221

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Zetor. kirjoitti:

RaahenTiikeri kirjoitti:

Näinhän se on että luotettava lähde esittää väitteelleen näyttöä.

Eikä mitään näyttöä jatkuvista Mars-lennoista ole.

Eikä myöskään siitä,että Kuussa käytäisiin kaksi kertaa viikossa eikä siitäkään että myös Saturnukselle lennettäisiin.

Ei ole mitään luotettavaa näyttöä myöskään muista nyt kyseessä olevan henkilön väitteistä.

:pinch:

Näyttö on täällä päässä, kuten Närpiöläisellä tomattikauppiaalla on näytteet päässä :lol:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 08.04.2015 13:27 #3223

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Onko tämä Närpiöläinen tomaattikauppias kokenut ydinsodan ja ovatko hänen tomaaattinsa myös radioaktiivisia?Jos näin on,niin silloin ne tomaatit ovat tosi stydiä tavaraa!
:sick:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 08.04.2015 16:30 #3227

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Zetor. kirjoitti: Onko tämä Närpiöläinen tomaattikauppias kokenut ydinsodan ja ovatko hänen tomaaattinsa myös radioaktiivisia?Jos näin on,niin silloin ne tomaatit ovat tosi stydiä tavaraa!

Niin tuohan vaatii hieman laajakatseisempaa ajattelua. Siinä (moniulottuvuudessa) meillä on useita erilaisia.olemuspuolia joista yksi on sitten toiminut marsilaisena tomaattikauppiaana. Kalevi puhuu muuten mieli, henki -ja ylipersoona energioista. Näistä mieli on vähiten tietoinen ympäristöstään, henki energioissa aistitaan jo laajemmin ympäristöä ja viimeisessä aistitaan sitten kaikista laajimmin ympäristöä.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 08.04.2015 22:33 #3231

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Andromeda kirjoitti:

Zetor. kirjoitti: Onko tämä Närpiöläinen tomaattikauppias kokenut ydinsodan ja ovatko hänen tomaaattinsa myös radioaktiivisia?Jos näin on,niin silloin ne tomaatit ovat tosi stydiä tavaraa!

Niin tuohan vaatii hieman laajakatseisempaa ajattelua. Siinä (moniulottuvuudessa) meillä on useita erilaisia.olemuspuolia joista yksi on sitten toiminut marsilaisena tomaattikauppiaana. Kalevi puhuu muuten mieli, henki -ja ylipersoona energioista. Näistä mieli on vähiten tietoinen ympäristöstään, henki energioissa aistitaan jo laajemmin ympäristöä ja viimeisessä aistitaan sitten kaikista laajimmin ympäristöä.

Nyt kyllä liikutaan niin korkeissa sfääreissä etten sisäistä siitä yhtään mitään.Mutta jos jotkut uskovat sisäistävänsä tuollaiset asiat niin siitä vaan.
:silly: :blush:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 09.04.2015 13:57 #3237

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
No lueppa aluksi hänen II-III kirjansa jota hän myös Epistolaksi leikkimielisesti kutsuu. Epistolassa on reilut 800-sivua. Itsehän olen näitä asioita tutkinut kohta n.30-vuotta, joten ehkä jotain asiasta saatan tietää. Ihan yhtä kauan olen siis tuntenut myös Kalevin.

Viimeksi muokattu: : Andromeda.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 09.04.2015 17:56 #3241

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Andromeda kirjoitti: No lueppa aluksi hänen II-III kirjansa jota hän myös Epistolaksi leikkimielisesti kutsuu. Epistolassa on reilut 800-sivua. Itsehän olen näitä asioita tutkinut kohta n.30-vuotta, joten ehkä jotain asiasta saatan tietää. Ihan yhtä kauan olen siis tuntenut myös Kalevin.

Aiheeseen liittyen niin Epistolan sisältö lienee sellaista ettei tuo,lähes Raamatullisen,nimen omaava teos ainakaan minua kiinnosta.Sitä paitsi jokainen valitsee itse ne kirjat mitkä haluaa lukea ja näin ollen myös aiheet mihin haluaa perehtyä syvälisemmin.
:whistle:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 10.04.2015 11:08 #3245

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Zetor. kirjoitti:

Andromeda kirjoitti: No lueppa aluksi hänen II-III kirjansa jota hän myös Epistolaksi leikkimielisesti kutsuu. Epistolassa on reilut 800-sivua. Itsehän olen näitä asioita tutkinut kohta n.30-vuotta, joten ehkä jotain asiasta saatan tietää. Ihan yhtä kauan olen siis tuntenut myös Kalevin.

Aiheeseen liittyen niin Epistolan sisältö lienee sellaista ettei tuo,lähes Raamatullisen,nimen omaava teos ainakaan minua kiinnosta.Sitä paitsi jokainen valitsee itse ne kirjat mitkä haluaa lukea ja näin ollen myös aiheet mihin haluaa perehtyä syvälisemmin.

Epistola on Kalevin omaa huumoria. Huomattu on ettei tietynlainen kirjallisuus sinua kiehdo eikä siihen ole halua perehtyä syvällisemmin.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 10.04.2015 15:57 #3249

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Andromeda kirjoitti:

Zetor. kirjoitti:

Epistola on Kalevin omaa huumoria. Huomattu on ettei tietynlainen kirjallisuus sinua kiehdo eikä siihen ole halua perehtyä syvällisemmin.

Koska käsittääkseni elämme vapaan tahdon planeetalla niin silloinhan on myös täysi vapaus valita sellaiset kirjat mitkä kiinnostavat ja mitkä eivät.Sitä paitsi ei koskaan ole satasen varmaa se,että onko kaikki joissain kirjoissa esille tuotu juuri se kiveen hakattu totuus.Ja mikäli joku on kiinnostunut Kalevin kirjoista niin eihän se tarkoita sitä,että kaikkien pitäisi olla niistä kiinnostuneita.Ai niin,kuka tämä henkilö nimeltään Kalevi muuten on?
:blink:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 12.04.2015 11:46 #3254

• Sinuhe
  • Sinuhe hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Zetor. kirjoitti: Ai niin,kuka tämä henkilö nimeltään Kalevi muuten on?

Veikkaisin kyseessä olevan Kalevi Riikonen. En tosin ole varma, mutta hän tuli ensimmäisenä mieleen.

Puheesi on kärpäsen surinaa korvissani.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 12.04.2015 16:03 #3255

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

RaahenTiikeri kirjoitti: Eikö nää ole kaksi eri asiaa?

"Itselleni on ollut täysin selvää jo kymmenien vuosien ajan että muuallakin on elämää."

" Nuo mistä RL on luennoillaan kertonut, vahvistaa hyvin moni kotimainen persoona. "

-ensimmäisen kohdan täytyy olla jo tilastollisesti faktaa(jossain on elämää).Ja toinen kohta R-L:n luennoilla höpöttämistä asioista on vain spekulointia.Itse en ole vakuuttunut kuutukikohdista tai salaisista koko ajan jatkuvista mars-lennoista vaikka tuhat kotimaista persoonaa vahvistaisi R-L:n kertomuksia.
Asian vahvistamiseksi kun ei yksinkertaisesti mitään konkreettista mistään luotettavasta lähteestä.

Ensimmäinen kohta on ollut tilastollisesti faktaa jo kauan.Se on ollut faktaa siitä lähtien kun avaruutta alettiin tutkimaan teleskooppien avulla.

1960-luvun alussa kehitettiin Draken kaava.Tämän kaavan perusteella laskettiin mm."omassa galaksissamme" olevien,mahdollisten elämänvyöhykkeellä olevien, planeeetojan määrä.Silloinkin päädyttiin melko suuriin lukuihin.

Nykyisten luotaimien,mm.Hubble ja Kepler,sekä muiden luotaimien,jotka tutkivat avaruutta muullakin kuin näkyvän valon alueella,sekä kehittyneenpien teleskooppien ja laskentakaavojen,avulla on päädytty aika suuriin lukuihin.

Nämä "aika suuret luvut" koskevat koko tunnettua maailmankaikkeutta,eivät siis pelkästään tätä "kotigalaksiamme".

Sitä paitsi 1960 luvun alussa monet näistä asioista kiinnostuneet eivät olleet edes vielä syntyneetkään joten ei siis kannata rintaa röyhistellen sanoa:Minä olen tiennyt tämän jo vuosikymmeniä.

Tässä muutama vuosi sitten muuten bongasin sen "erään toisen foorumin" keskustelupalstalta erään "erittäin ansioituneen vakiokeskustelijan" kirjotuksen jossa hän totesi:Minun tietojeni mukaan Linnunradassamme on vähän yli kaksi miljoonaa asuttua planeettaa!

:whistle: :pinch:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 12.04.2015 16:52 #3256

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Sinuhe kirjoitti:

Zetor. kirjoitti: Ai niin,kuka tämä henkilö nimeltään Kalevi muuten on?

Veikkaisin kyseessä olevan Kalevi Riikonen. En tosin ole varma, mutta hän tuli ensimmäisenä mieleen.

Kun tässä netissä kuukkeloin tuolla nimellä niin on todennäköistä se,että Kalevi on kyseinen henkilö.
:pinch: :whistle:

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 12.04.2015 20:07 #3257

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Zetor. kirjoitti:

Andromeda kirjoitti:

Zetor. kirjoitti:

Koska käsittääkseni elämme vapaan tahdon planeetalla niin silloinhan on myös täysi vapaus valita sellaiset kirjat mitkä kiinnostavat ja mitkä eivät.Sitä paitsi ei koskaan ole satasen varmaa se,että onko kaikki joissain kirjoissa esille tuotu juuri se kiveen hakattu totuus.Ja mikäli joku on kiinnostunut Kalevin kirjoista niin eihän se tarkoita sitä,että kaikkien pitäisi olla niistä kiinnostuneita.Ai niin,kuka tämä henkilö nimeltään Kalevi muuten on?

No olet sinä jotain oppinut, elämme vapaan tahdon planeetalla ;)
Kyllä, Riikonen kyseessä. tuo oli hyvä pointti että onko kaikki jossain kirjoissa esille tuotu juuri se kiveen hakattu totuus. Näinhän on juuri mielestäni esim. Raamatun osalta, moni juttu on kirjoitettu vuosia tai vuosikymmeniä itse tapahtuman jälkeen kuten Kalevin kanssa on asiasta tullut juteltua joskus takavuosina. Runko suurinpiirtein pitänee kuitenkin paikkansa.

Viimeksi muokattu: : Andromeda.

Mitä kummaa, Marsissa näytteitä ydinsodasta? 13.04.2015 13:58 #3264

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Käsitettä vapaan tahdon planeetta ei tarvitse oppia koska se itsestään selvä asia eikä sitä tarvitse edes kouluissa opettaa.Tämän käsitteen voi sisäistää monin tavoin mutta perusajatus pysyy samana.Sitä paitsi kaikki eivät vain viitsi jatkuvasti tuoda esille tällaista itsestään selvää käsitettä.
:woohoo:

Sivu luotiin ajassa: 0.271 sekuntia