Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:
  • Sivu:
  • 1

AIHE: Tiedemies vakuuttui aavikon hengistä

Tiedemies vakuuttui aavikon hengistä 24.08.2014 09:19 #2501

• Varaktori
  • Varaktori hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Törmäsin uutiseen otsikolla: Aavikon henget vakuuttivat tiedemiehen olemassaolostaan. Uutisessa kerrotaan miten Norjalainen kasvitieteilijä ja professori Knut Krzywinski kertoo kokemuksestaan joka ilmeisesti sai hänet ainakin hetken miettimään voisivatko Gilf Kebirin tasangolla elävien alkuperäisasukkaiden kertoimukset aavikon hengistä olla totta. Uutisen voi lukea linkin takaa:

www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ko...assaolostaan/3870660

Uskon, että kertomansa tarina on varmaankin tosi. Se oliko kyseessä sitten aavikon henget on toinen tarina. :whistle:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Tiedemies vakuuttui aavikon hengistä 27.08.2014 18:42 #2525

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Varaktori kirjoitti: Törmäsin uutiseen otsikolla: Aavikon henget vakuuttivat tiedemiehen olemassaolostaan. Uutisessa kerrotaan miten Norjalainen kasvitieteilijä ja professori Knut Krzywinski kertoo kokemuksestaan joka ilmeisesti sai hänet ainakin hetken miettimään voisivatko Gilf Kebirin tasangolla elävien alkuperäisasukkaiden kertoimukset aavikon hengistä olla totta. Uutisen voi lukea linkin takaa:

www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ko...assaolostaan/3870660

Uskon, että kertomansa tarina on varmaankin tosi. Se oliko kyseessä sitten aavikon henget on toinen tarina. :whistle:

Olipa todellakin melkoinen tarina mutta se lienee jolkaisen itse pääteltävä,että olivatko aavikon henget asialla. :evil: Tai vaikkapa pullon henget. :sick: Toisaalta ei tällaisissa tarinoissa ole juurikaan mitään uutta koska amerikkalainen antropologi ja kirjailija Carlos Castaneda kertoi samantyylisiä tarinoita kirjoissaan. :whistle: Itse onnistuin hankkimaan kolme hänen suomennettua niitä asioita koskevaa kirjaansa. :woohoo: Ne tulivat minulle tavallaan vahingossa yhden kirpparilta halvalla ostetun kirjalaatikon mukana. :cheer: Tässä laatikossa oli Castanedan kirja Matka Ixtlaniin (1974),jonka takakannessa lukee mm:Opas yliluonnollisten voimien hallitsemiseen,elämän tajuamiseen ja toteuttamiseen täydellisesti. :ohmy: Muut kaksi kirjaa eli Kotkan lahja (1984),ja Noidan voimapiiri (1983) jatkavat samalla linjalla. :unsure: Näissäkin kirjoissaan Castaneda väittää opiskelleensa samanismia erään intiaanin johdolla ja myös omaksuneensa kaiken saamansa opin täydellisesti :huh: Vaikka Carlos Castanedaa jo silloin pidettiin pelkkänä fantasiakirjailijana,hän itse oli kuolemaansa asti toista mieltä ja väitti kaiken kirjoittamansa oleva totta. :blink:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Kaikki mikä on ilmassa,on irti!
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.226 sekuntia