Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:

AIHE: Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama?

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 01.12.2015 10:55 #3700

• psq
  • psq hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
Luultavasti nuo mainosten pyörittämisten scriptit ovat Zetorin ongelman taustalla.

Mutta sitten Raahen Tiikerin kirjoitukseen:

Oma suhtautuminen ufo-ilmiöön on enemmän Björn Borgin monessa yhteydessä toistaman kaltainen; maapallolla esiintyy tunnistamattomia ilmiöitä,mutta ne eivät noteeraa ihmistä kovinkaan kummoisesti eivätkä ole missään yhteydessä ihmisiin

.

Samaa mieltä, mitä tulee Borgiin. Sen sijaan ilmiön taustalla on mielestäni ihminen itse. Epäilen vahvasti, että ilmiö on läheistä sukua poltergeistille, jossa on keskushenkilö. Keskushenkilö tiedostaa, mikä ilmiön aiheutti (aiheuttaa).

. . .,en tiedä onko ufoissa taustalla vierasta älyä,mutta jos on niin se ei näyttäisi olevan kovinkaan kiinnostunut ihmisestä,vaan toimii omien tarpeittensa mukaan

Mielestäni on älyä, jota ulkopuolinen ei tunnista, koska ilmiö kohdistuu keskushenkilöön. Ilmiö vaikuttaa fyysisesti, esim, sähkölaitteisiin.

Ja ehdottomasti olen sitä mieltä että äärimmäisen harva ilmiö täyttää aidosti mystisen ilmiön kriteerit,valtaosa ufo-ilmiössä on sitä kuuluisaa kohinaa...

Samaa mieltä, mutta ilmiö ei välttämättä ole äärimmäisen harvinainen, jos jatketaan aiemmalla idealla. Nimittäin, jos ilmiö kohdistuu keskushenkilöön, niin ilmiöllä on sanoma, jonka vain keskushenkilö tunnistaa. Keskushenkilö ei paljasta sitä, mitä hän tiedostaa ja ilmiö jää 'pimeeksi'. Ei siis varmasti löydy 'uforaporteista' todella hyviä tapauksia. Myös ulkopuoliset näkevät ilmiön, mutta ovat ilmiöön 'syyttömiä'. Tästä ryhmästä tulee ilmoitukset, jos tulee.

Mutta noin hyvät tapaukset ovat tosi harvinaisia tietysti,eikä esimerkiksi suomessa tuommoisia ole tapahtunut kuin kerta pari vuosikymmenessä jos niinkään usein

Itse asiassa parhaat tapaukset ovat pimennossa ja eivät koskaan tule ainakaan sellaisten yhdistysten tietoon, joita ufologia edustaa. Tämä saattaa kuulostaa paradoxilta.

Kanavoinneista olen sitä mieltä, että ovat humpuukia. Ne ovat puhdasta sanahelinää - ainakin ne mitä olen viitsinyt lukea.
Suomi 24 palsta näyttäisi olevan nykyisin 'lasten' palsta. Sinne ei tee mieli kirjoittaa tai edes lukea.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 01.12.2015 11:14 #3702

• Varaktori
  • Varaktori hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

psq kirjoitti: Epäilen vahvasti, että ilmiö on läheistä sukua poltergeistille, jossa on keskushenkilö. Keskushenkilö tiedostaa, mikä ilmiön aiheutti (aiheuttaa).

Tämä on tuore näkökulma. Itse olen ET-hypoteesin hylännyt, mutta ehkä tässä voisi olla jotain. Poltergeist kääntyy meluavaksi hengeksi eli siinä mennään henkimaailman puolelle vai mennäänkö? Henkimaailma ja tieteellinen maailmankuva sopivat kovin huonosti yhteen, mutta ilmiön takanahan voi olla jotain ihan muutakin?

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 01.12.2015 23:01 #3707

• Telepotaatti
  • Telepotaatti hahmo
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Ehtoota.

Tyrkkäänpä viestini tähän kohtaan. Löysin tänne nimittäin juuri suomi24.fi -rajatietopalstalta. Aikani kuluksi aloin viime yönä kelaamaan yleistä rajatiedosta -forumin keskusteluja muutaman vuoden takaa. Kappas, löysin omia viestejäni ja keskusteluja mm. nimimerkki einari3:n kanssa. Ilmeisesti joku teistä on tämä einari, koska linkki profiilissa toi tänne? Keskustelut olivat tosi antoisia, parasta antia mitä oikeastaan tuolla on voinut saada. Olin keskusteluissa nimimerkki S-paatti:-), S-paatti tai Sympaatti. Nyt olen Telepotaatti (suomi24.fi -palstan kirjoitusvirheen innoittamana), keski-äkäinen, akateeminen naisihminen. Tässä linkkiä keskusteluista, jos ei einari (?) muista.

keskustelu.suomi24.fi/t/6259253/riivatut-talot

Olen kovasti koettanut etsiä kiintoisaa keskustelupaikkaa rajatieteen tiimoilta, selannut kaikki rajatiedon linkit läpi ja tämä vaikuttaa lupaavalta ja itselleni kaikkein läheisemmältä lähestymistavalta, yritän olla maalaisjärjellä suhtautuva, ennakkoluuloton mutta riittävän skeptinen. Itselläni on kokemuksia, joita ei voi selittää mitenkään ja joita käsittelinkin jonkin verran tuolla rajatiedon palstalla. Noiden keskustelujen jälkeen elämä on ollut kovaa ja hektistä, ja keskustelun taso näyttää aika lailla laskeneen. Olen kokenut erkaantumista näistä ilmiöistä ja henkisyydestä rankan arjen ja elämänmuutosten ja menetysten vuoksi, ettei selittämätön ole ollut mitenkään ajankohtainen, kun energia on mennyt kamppailuun. Nyt taas on ollut aika palailla suurten kysymysten ääreen, näköjään. Eli se on moro kaikille!

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 02.12.2015 15:22 #3710

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Tervetuloa Telepotaatti mukaan keskustelemaan!
:cheer:

Kaikki mikä on ilmassa,on irti!

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 02.12.2015 15:33 #3711

• Varaktori
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Laitoin Einarille sähköpostia ja kirjoitin että foorumilla kaivataan. :silly:
Juu tervetuloa foorumille vain minunkin puolestani.

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 02.12.2015 20:04 #3712

• Telepotaatti
  • Telepotaatti hahmo
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen

Zetor. kirjoitti: Tervetuloa Telepotaatti mukaan keskustelemaan!
:cheer:

Kiitoksia Zetor ja Varaktori. :kiss: Vähän vieras tää pohja tässä forumissa mutta enköhän muutaman vuoden harjoittelun jälkeen opi käyttämään.

Nuo vanhat lehtileikkeet tällä sivustolla on tosi hauskoja ja niitä olen jo tuossa selaillut, vaikken ole lukenut näitä keskusteluja vielä, on liikaa mielenkiitoisia juttuja kertynyt teillä.I tsekin aina välillä käyn yliopiston kirjastossa (Turun) lukemassa mikrofilmejä, jos jotain mielenkiintoista sattuu kohdalle niin skannailen jotain itselle.

Mikä einarin nimimerkki täällä on? einari jäi NIIN mieleen, kun siellä ei ollut oikein muita keskustelijoita, kuin iänikuisia uskiksia saarnoineen kääntämässä asiat Raamattuun, heti kun yritti jotain viritellä sekä nämä hoitoon kehottelijat. Olen itse uskontotiedettä opiskellut laajana sivuaineena, btw.

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 02.12.2015 20:15 #3713

• Sinuhe
  • Sinuhe hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Telepotaatti kirjoitti: Ehtoota.

Tyrkkäänpä viestini tähän kohtaan. Löysin tänne nimittäin juuri suomi24.fi -rajatietopalstalta. Aikani kuluksi aloin viime yönä kelaamaan yleistä rajatiedosta -forumin keskusteluja muutaman vuoden takaa. Kappas, löysin omia viestejäni ja keskusteluja mm. nimimerkki einari3:n kanssa. Ilmeisesti joku teistä on tämä einari, koska linkki profiilissa toi tänne? Keskustelut olivat tosi antoisia, parasta antia mitä oikeastaan tuolla on voinut saada. Olin keskusteluissa nimimerkki S-paatti:-), S-paatti tai Sympaatti. Nyt olen Telepotaatti (suomi24.fi -palstan kirjoitusvirheen innoittamana), keski-äkäinen, akateeminen naisihminen. Tässä linkkiä keskusteluista, jos ei einari (?) muista.

keskustelu.suomi24.fi/t/6259253/riivatut-talot

Olen kovasti koettanut etsiä kiintoisaa keskustelupaikkaa rajatieteen tiimoilta, selannut kaikki rajatiedon linkit läpi ja tämä vaikuttaa lupaavalta ja itselleni kaikkein läheisemmältä lähestymistavalta, yritän olla maalaisjärjellä suhtautuva, ennakkoluuloton mutta riittävän skeptinen. Itselläni on kokemuksia, joita ei voi selittää mitenkään ja joita käsittelinkin jonkin verran tuolla rajatiedon palstalla. Noiden keskustelujen jälkeen elämä on ollut kovaa ja hektistä, ja keskustelun taso näyttää aika lailla laskeneen. Olen kokenut erkaantumista näistä ilmiöistä ja henkisyydestä rankan arjen ja elämänmuutosten ja menetysten vuoksi, ettei selittämätön ole ollut mitenkään ajankohtainen, kun energia on mennyt kamppailuun. Nyt taas on ollut aika palailla suurten kysymysten ääreen, näköjään. Eli se on moro kaikille!

Fiksuja keskustelijoita ei ole koskaan liikaa.Tämä foorumi tosiaan yrittää täyttää jotain tyhjiötä tässä genressä. Minusta täällä on hyvä porukka, joskaan tämä ei ole se maailman vilkkain foorumi. Laatu ja määrä ja niin edespäin. Tämä foorumi on varmasti hyvä paikka palailla suurten kysymysten ääreen. Vastauksetkin ovat varmasti kertaluokkaa isompia. :whistle:

Muistan kyllä tuon linkkaamasi keskustelun ja nimimerkkisi. :) Vaikka siitä on jo *köh* muutama vuosi. Ja kiitos vain itsellesi myös, hauskoja keskustelujahan nuo olivat. Itsellänikin on ollu valitettavan vähän aikaa tähän "harrastukseen" mutta pitää aina välillä koittaa jotain tehdä asian eteen.. Mutta joka tapauksessa: Tervetuloa foorumille!

Puheesi on kärpäsen surinaa korvissani.

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 02.12.2015 21:05 #3717

• Sinuhe
  • Sinuhe hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Telepotaatti kirjoitti: Mikä einarin nimimerkki täällä on? einari jäi NIIN mieleen, kun siellä ei ollut oikein muita keskustelijoita, kuin iänikuisia uskiksia saarnoineen kääntämässä asiat Raamattuun, heti kun yritti jotain viritellä sekä nämä hoitoon kehottelijat. Olen itse uskontotiedettä opiskellut laajana sivuaineena, btw.

Sokeiden maassa yksisilmäinen on kuningas. B) Varmaan jo arvastkin että kuka tuo einari on, kun en sitä ehtinyt vielä näemmä kertomaan.

Puheesi on kärpäsen surinaa korvissani.

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 03.12.2015 00:27 #3718

• Telepotaatti
  • Telepotaatti hahmo
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen

Sinuhe kirjoitti:

Telepotaatti kirjoitti: Ehtoota.

Tyrkkäänpä viestini tähän kohtaan. Eli se on moro kaikille!

Fiksuja keskustelijoita ei ole koskaan liikaa.Tämä foorumi tosiaan yrittää täyttää jotain tyhjiötä tässä genressä. Minusta täällä on hyvä porukka, joskaan tämä ei ole se maailman vilkkain foorumi. Laatu ja määrä ja niin edespäin. Tämä foorumi on varmasti hyvä paikka palailla suurten kysymysten ääreen. Vastauksetkin ovat varmasti kertaluokkaa isompia. :whistle:

Muistan kyllä tuon linkkaamasi keskustelun ja nimimerkkisi. :) Vaikka siitä on jo *köh* muutama vuosi. Ja kiitos vain itsellesi myös, hauskoja keskustelujahan nuo olivat. Itsellänikin on ollu valitettavan vähän aikaa tähän "harrastukseen" mutta pitää aina välillä koittaa jotain tehdä asian eteen.. Mutta joka tapauksessa: Tervetuloa foorumille!

Moikka! Kiitti ja hauska tavata! Vuosia on kulunut tosiaan. :cheer:

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 05.12.2015 01:28 #3724

• UnetonLahdessa
  • UnetonLahdessa hahmo
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Onpa hauskaa saada uusia keskustelijoita! Tervetuloa joukkoon kummaan! :silly:

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 05.12.2015 03:27 #3728

• Telepotaatti
  • Telepotaatti hahmo
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen

UnetonLahdessa kirjoitti: Onpa hauskaa saada uusia keskustelijoita! Tervetuloa joukkoon kummaan! :silly:

Kiitoksia, hauska tavata Uneton Lahdessa :kiss:

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 06.12.2015 18:59 #3732

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
toivottelinkin jo toisessa ketjussa potaattia tervetulleeksi.Tätä ketjua kun nyt luin,niin jotenkin nuo potaatin vanhat nimimerkit niinkuin kuulostaisi tutuilta.
Itse operoin muistaakseni R.T nimimerkillä suomi24 ufopalstalla,saatto se joskus olla kyllä RaahenTiikerikin jota nimimerkkiä olen pääosin käyttänyt kaikkialla syksystä 2000 lähtien.

Kyllähän tämä on asiallinen palsta,mutta ei tietenkään kovin aktiivinen.SUT-foorumiakin vaivaa vähän se veren vähyys.No,andromedan kanssahan tasapainottelemme sujuvasti molemmilla palstoilla ja onhan täällä muutama muukin joka toisinaan kirjoittelee SUT:in taululle.
Ihan mielenkiintoista tuo potaatit tarinointi siitä,että mullistukset elämässä muuttivat kiinnostusta yliluonnollisiin asioihin.
Itselläkin on omat vaikeat ajat takavuosina ja mielestäni oma kiinnostus pikemminkin kasvoi noina aikoina kaikkea "vaihtoehtoista" kohtaan.

Juhlissa oli kolme kymmenen litran astiaa täynnä boolia. Kuinka paljon boolia jäi jäljelle kun kustakin juotiin 3 litraa?

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 14.03.2016 20:40 #4059

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
tänään kävin-sanotaanki,että piruuttani- lukemassa pari ketjua läpi tuolla s24-foorumilla.
En tajua,että mitä mieltä tuommoista pas**a on edes pitää enää pystyssä.
oisinkko 3 tai 4 ketjua lukenut läpi ja pääasiassa 5 ensimmäisen viestin aikana alkaa loan heitto,sanoihin tai kirjoitusvirheisiin puuttuminen tai sitten jonkun nimimerkin joskus aikoinaan sanomaan seikkaan X tai Y jolla ei ole mitään tekemistä kyseisen käynnissä olevan ketjun kanssa.

Juhlissa oli kolme kymmenen litran astiaa täynnä boolia. Kuinka paljon boolia jäi jäljelle kun kustakin juotiin 3 litraa?

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 25.12.2016 13:08 #4162

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

RaahenTiikeri kirjoitti: tänään kävin-sanotaanki,että piruuttani- lukemassa pari ketjua läpi tuolla s24-foorumilla.
En tajua,että mitä mieltä tuommoista pas**a on edes pitää enää pystyssä.
oisinkko 3 tai 4 ketjua lukenut läpi ja pääasiassa 5 ensimmäisen viestin aikana alkaa loan heitto,sanoihin tai kirjoitusvirheisiin puuttuminen tai sitten jonkun nimimerkin joskus aikoinaan sanomaan seikkaan X tai Y jolla ei ole mitään tekemistä kyseisen käynnissä olevan ketjun kanssa.

Itse käväisin kevään aikana muutamia kertoja tutkailemassa sitä,että millainen meno s24-ufofoorumilla on päällä.Ei todellakaan ollut mitenkään hääppöistä menoa ja kuten R.T. toit jo esille,niin loan heitto alkoi jo muutamien kommenttien jälkeen samoin kuin kirjoitusvirheisiin puuttuminen.Se mikä ainakin minua nauratti/keljutti/ketutti oli erään vakionimerkin,ei tosin rekisteröityneen,lähes säännöllinen kiukuttelu siitä,ettei s24:elle saisi kirjoitella öisin vaan ainoastaan päivisin.

Hupaisinta oli,en tiedä onko edelleenkin,erään trollin (joka kirjoitustyylistä päätellen oli multinikki) melko monessa keskusteluketjussa esille hyvin ärhäkkäälla tavalla esille tuoma "James Randi ja meksikolaispojat"-teema.Siinä ei sikäli ollut mitään ihmeellistä koska eräällä toisella foorumilla erän nimimerkin mukaan skeptikko James Randi on pelkkä maksettu huijari.....

Tässä viestiketjussa on tuotu esille Tri David Morehause,selvänäköinen soturi.Tähän liittyen kaivelin esille Ultralehti 4/2001 artkkelin jonka otsikko on:

Kaukokatselu viestittää meille menneisyyttä,nykyisyyttä ja tulevaa.

Lupasimme Ultran lukijoille Selvännäköinen soturi-kirjan kirjoittaneen David A.Morehousen haastattelua jo jokin aika sitten.Paikkaa ja aika oli sovittu,ja Norjan kirheenvaihtajamme Maarit M.Hanssen oli oslolaisessa hotellissa oikealla kellonlyomällä.Mutta kuinka sitten kävikään...

Kun luin tuon Ultra-lehden asiaa koskevan kolmisivuisen artikkelin huolella läpi niin voin sanoa sen,ettei se ainakaan minua vakuuttanut millään tavoin.Näin ollen olen edelleenkin sitä mieltä,että "Tällainen yrittäjä tällä kertaa,millainen mahtaa olla seuraava yrittäjä".
:evil: :whistle: :pinch:

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 12.08.2017 13:22 #4290

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Äskettäin tuli pitkästä aikaa käväistyä Suomi24:en ufopalstalla ja vaikutti siltä,että trolleja on pyritty laittaamaan kuriin mm.bottivarmennuksen avulla.Siitä huolimatta vaikuttaa siltä,että trolleja on edelleenkin,mutta he ovat vaihtaneet tyyliä.

Tällä hetkellä ne perinteiset kuusalkkarit saavat siiellä kyytiä koska heille,taas kerran,isketään faktoja pöytään miehitetyistä Apollo-kuulennoista.

Niistä huolimatta kuusalkkarit jatkavat sitä perinteistä "mutkuilua" tyylillä "Mutku NASA" ja "Mutku Neil Armstrong"- yms. "perinteisillä" tyyleillä.

Nämä kuusalkkarit eivät edelleenkään ota huomioon sitä,ettei entinen Neuvostoliitto,eikä myöskään nykyinen Venäjä,ole koskaan kyseenalaistaneet miehitettyjen Apollo-kuulentojen aitoutta.Myöskään avaruusvallaksi noussut Kiina eii ole kyseenalaistut miehitettyjen Apollo-kuulentojen aitoutta.:woohoo:

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 05.09.2017 16:26 #4300

• Varaktori
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Joku poistattaa koko ajan Suoli24:n foorumilla tätä tekemääni avausta joten laitetaan se tänne:

como.fi kirjoitti: Tämän vuoden alkupuolilla humanoidiharhani kertoivat ihmiskunnan tuhoutuvan kolmen syyn yhteisvaikutuksesta: Maapallon miesten steriiliys, ilmaston lämpeneminen ja lopulta ydintuho. He kertoivat myös edesauttavansa miesten sterilointia röntgensäteillä jotta ihmiskunta ei kerkiäisi koko maapallon ekosysteemiä tuhota. Ilmaston lämpeneminen saa katastrofaaliset mitat, lopulta jokin ydinasevalta käyttää aseitaan. Miksi he minulle kertoivat tämän? Siksi, että osa ihmiskunnasta pelastetaan toiselle tähdelle, humanoidit päättää omien kriteeriensä mukaisesti ketä valitaan mukaan. Tämä on ollut painajaiseni tämän vuoden aikana, olen harhoissani höpöttänyt asunnossani keskellä painajaistani. Miksi en hakeudu hoitoon? Lääkärillä oli tyly vastaus pyytäessäni päästä osastolle: Harhaisen yksilön harhat katsotaan kuuluvan normaaleihin elämisen ääniin.

www.como.fi/uutiset/suomalaismiehen-paiv...ttaa-pilata-elamani/

Tuollaiseen uutiseen törmäsin tänään muutamallakin sivustolla. Teksti on kuin suoraan SUT:in tai Suoli24:n ufofoorumilta repäisty ufouskovan kertomus. Se kertoo karua kieltään terveydenhuoltomme nykytilasta. Entäpä jos tämä kaveri ei itse ymmärtäisi kokevansa harhoja ja hakeutuisi johonkin ufojärjestöön missä hänen harhojaan vielä entisestäänkin ruokittaisiin? Melkoinen kauhuskenaario?

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 06.09.2017 14:24 #4303

• psq
  • psq hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen

Entäpä jos tämä kaveri ei itse ymmärtäisi kokevansa harhoja ja hakeutuisi johonkin ufojärjestöön missä hänen harhojaan vielä entisestäänkin ruokittaisiin? Melkoinen kauhuskenaario?

Onkohan tuo kaveri jonkinlaisessa esipsykoosissa? Varmaan ruokkimisen jälkeen täydessä psykoosissa.

Suomi24:n ufopalsta trollien valtaama? 08.09.2017 09:41 #4305

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

psq kirjoitti:

Entäpä jos tämä kaveri ei itse ymmärtäisi kokevansa harhoja ja hakeutuisi johonkin ufojärjestöön missä hänen harhojaan vielä entisestäänkin ruokittaisiin? Melkoinen kauhuskenaario?

Onkohan tuo kaveri jonkinlaisessa esipsykoosissa? Varmaan ruokkimisen jälkeen täydessä psykoosissa.

Vaikuttaa siltä,että tuo kyseinen henkilö on jo täydessä psykoosissa.Tällaiset henkilökohtaiset ongelmat ovat ikäviä siinä mielessä,ettei satavarmoja parannuskeinoja tunneta.Olisi todellakin melkoinen kauhuskenaario mikäli hän hakeutuisi johonkin NewAge-henkiseen ufopuljuun.Mutta tuskinpa näin tapahtuu.

Sivu luotiin ajassa: 0.245 sekuntia