Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:

AIHE: Kirjatoukille

Kirjatoukille 04.10.2014 19:14 #2699

Moikka!

Olenko ymmärtänyt ihan oikein? Teidät on siepattu monta monta vuotta sitten? Olen kiinnostunut kirjastasi yms. Mitä mainitset asian tiimoilta. Mutta tänään löytäessäni "teidät" sieppauksesta en ole mistään löytänyt, vielä? Millaista oli yms. Paljon tarinaa, tekstiä ja videota? Onko kaikki edes totta? Vai uskotteletko itsellesi vain? Kysyn koska ymmärsin sivujen olevan spektikkojen ja niiden jotka haluavat uskoa "johonkin" mitä voi olla tuolla tai täällä ympärillämme. Mietin vain miten ihminen muuttuu jos on kokenut sieppauksen? Olen jostain syystä alkanut tutkimaan viime aikoina ufoihin kliittyvää materiaalia? Kiitos jos vastaat?!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Kirjatoukille 04.10.2014 21:31 #2701

• Pakkasukko
  • Pakkasukko hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Hei Sami,

ja tervetuloa foorumille.

Kaikki totta, mutta palaan huomenna paremmalla ajalla asiaan.

Totuus on aina jossain

Kirjatoukille 05.10.2014 10:01 #2702

• Pakkasukko
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Sami kirjoitti: Moikka!

Olenko ymmärtänyt ihan oikein? Teidät on siepattu monta monta vuotta sitten? Olen kiinnostunut kirjastasi yms. Mitä mainitset asian tiimoilta. Mutta tänään löytäessäni "teidät" sieppauksesta en ole mistään löytänyt, vielä? Millaista oli yms. Paljon tarinaa, tekstiä ja videota? Onko kaikki edes totta? Vai uskotteletko itsellesi vain? Kysyn koska ymmärsin sivujen olevan spektikkojen ja niiden jotka haluavat uskoa "johonkin" mitä voi olla tuolla tai täällä ympärillämme. Mietin vain miten ihminen muuttuu jos on kokenut sieppauksen? Olen jostain syystä alkanut tutkimaan viime aikoina ufoihin kliittyvää materiaalia? Kiitos jos vastaat?!

Olenko ymmärtänyt ihan oikein? Teidät on siepattu monta monta vuotta sitten?

Kyllä monen monta vuotta sitten, ensi kesänä tapahtuneesta tulee kuluneeksi 30 vuotta. Ja tosiaankin ufosieppaus on se kaikkein todennäköisin selitys sille ”kadonneelle ajalle”. Kirjassa tämä fakta ”kadonneesta ajasta(kin)” tuodaan varsin selkeällä tavalla esille.

Mutta tänään löytäessäni "teidät" sieppauksesta en ole mistään löytänyt, vielä?

Muutamaan otteeseen siitä on tullut eri foorumeille kirjoitettua, mutta nyt vähän niin sanotusti panttaillaan, kun kirjakin kerta tulee. Kirjoista niin UR-14:sta ja Koivulan uusimmasta löytyy sitten myös juttua. Nyt se vaan viedään uudelle tasolle, kun sellainen mahdollisuus on :dry:

Millaista oli yms. Paljon tarinaa, tekstiä ja videota? Onko kaikki edes totta? Vai uskotteletko itsellesi vain?

Itkua ja iloakin.. Jotain saattaa jäädä pois siitä mitä alkuunsa kaavailtiin, mutta siitäkin huolimatta varmaan ihan riittävästi. Totta kai, ei ole mitään syytä lähteä uskottelemaan.

Kysyn koska ymmärsin sivujen olevan spektikkojen ja niiden jotka haluavat uskoa "johonkin" mitä voi olla tuolla tai täällä ympärillämme.

Kultaisen keskitien kulkijoita..

Mietin vain miten ihminen muuttuu jos on kokenut sieppauksen?

Hyvin yksilöllistä, se kun riippuu niin paljon itse siepatusta ja sieppauksen luonteesta.

Olen jostain syystä alkanut tutkimaan viime aikoina ufoihin kliittyvää materiaalia?

Oli sitten syy mikä tahansa, niin siinä sitä sarkaa riittää, mutta kun paljon mielenkiintoista löytyy, niin ei sitä hetkeen kyllästy, jotkut ei ikänään B)

Totuus on aina jossain

Kirjatoukille 05.10.2014 10:39 #2703

Kiitos vastauksestasi! Milloin kirja tulee ja onko nimi aikaisemmin mainittu (yllä foorumissa oleva?) Haluan sen kirjan :cheer:

Kirjatoukille 05.10.2014 10:45 #2704

Moi!

Vielä tuli muutama kysymys? En tiedä käsitteletkö asiaa tulevassa kirjassa? Onko sinulle tullut mitään ns. "pakkomielteistä" elämän tehtävää mitä olet alkanut ko. tapahtuman jälkeen "ajamaan" eteenpäin? Onko sinun älykkyytesi mielestäsi muuttunut ko. tapahtuman jälkeen? Kiitos vastauksistasi!

Kirjatoukille 05.10.2014 11:18 #2705

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Tämä tapaus on epäilemättä vakuuttavin kotimainen sieppauskokemus. Minäkin odottelen kirjaa mielenkiinnolla. :)

Kirjatoukille 05.10.2014 12:41 #2707

• Pakkasukko
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Sami kirjoitti: Kiitos vastauksestasi! Milloin kirja tulee ja onko nimi aikaisemmin mainittu (yllä foorumissa oleva?) Haluan sen kirjan :cheer:

Kirja on viivästynyt viivästymistään, johtuen pitkälti poskelleen menneestä kirjastossa käynnistä (lehtiartikkeli odottaa edelleen löytämistään, keväällä luultavasti uusi yritys), siihen vielä tietsikan posahtaminen. Siinä kun kirja oli jonkin verran pidemmällä kuin mitä varmuuskopioilta löytyy ja avatar on ainut mitä animaation kakkososasta on jäljellä jne. Mutta mikäli kovalevy ei särkynyt, niin mitään ei ole menetetty sinällään kuin aikaa. Toivon mukaan saataisiin kirja kasaan viimeistään seuraavaan miittiin mennessä :) .

Nimi kirjalla tulee varmaan pysymään, on niin kuvaava monen asian suhteen mitä tapahtui ja seurasi. Kirjahan tulee, kuten jo mainittu, nettiin ilmaiseksi jaettavaksi kunhan valmistuu. Painettua kirjaa meillä ei kumminkaan ole kauheasti varaa jakaa ilmaiseksi, eli se rajoittunee muutamiin kymmeniin :huh: .

Sami kirjoitti: Moi!

Vielä tuli muutama kysymys? En tiedä käsitteletkö asiaa tulevassa kirjassa? Onko sinulle tullut mitään ns. "pakkomielteistä" elämän tehtävää mitä olet alkanut ko. tapahtuman jälkeen "ajamaan" eteenpäin? Onko sinun älykkyytesi mielestäsi muuttunut ko. tapahtuman jälkeen? Kiitos vastauksistasi!

Eipä mitään sellaista pakkomieltä ole tullut, toki tahtoisi tietää näistä(kin) asioista enemmän, mutta joo ei. Älykkyys, se on korkeintaan notkahtanut, vaikka iän mukana sitä olisi suonut tulevan lisää.. Noh, oikeasti samoilla mennään mitä sieppausta ennenkin :S .

Varaktori kirjoitti: Tämä tapaus on epäilemättä vakuuttavin kotimainen sieppauskokemus. Minäkin odottelen kirjaa mielenkiinnolla. :)

Onhan se aika "solid". Kysytään vielä tässä, että kun aika koittaa, niin nimmareilla vai ilman? ;)

Totuus on aina jossain

Kirjatoukille 05.10.2014 13:49 #2708

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Pakkasukko kirjoitti: Kysytään vielä tässä, että kun aika koittaa, niin nimmareilla vai ilman? ;)

No nimmareilla tietysti. :woohoo: :evil: :whistle:

Kirjatoukille 05.10.2014 19:15 #2712

• Andromeda
  • Andromeda hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Se palsta josta lähdin sielläkin tuli vaihdettua yv- viestejä erään persoonan kanssa joka oli myös alukseen siepattu. Kyllä tapauksia kotimaastamme löytyy. Monihan vänkää vieläkin vastaan, ettei tuollainen ole yksinkertaisesti mahdollista että ihmisiä siepataan aluksiin.

Nokia on menneen talven lumia.

Kirjatoukille 05.10.2014 21:08 #2714

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
itse uskon,että unet,mielen sairaudet,päihteet tms saattavat selittää jonkun osan ufosieppauksista,mutta kyllä ilmiö silti on todellinen ja vakuuttavia tapauksia on tukuittain.
Kyllähän tämä Martin ja Tertun kokemus on ihan sitä vakuuttavinta aineistoa mitä kotimaisessa ufo(sieppaus)aineistossa on.Tai,ruotsissahan tämä kai tapahtui,mutta kotimaiset kokijat?
Miten muuten on.Löytyikö se kissa ikinä,siis se joka lähti sen äänen perässä metsään siitä teidän asuntovaununne pihasta?
Olen joskus toisaallakin tästä asiasta sanonut;tämä pariskunta on mitä "ihanteellisin sieppauksen uhri" ;) .Vakuuttavaa kerrontaa,ja suuri mielenkiinto itse jakaa tietoa ja työstää tapausta vaikka kirjan muotoon.

Alkoiko muuten oma kiinnostus ufo-asioihin vasta noista omista kokemuksista?Jos oikein muistan sen UR14 kirjan jutun,niin taisi olla niin että teillä ei ollut mielenkiintoa ufoasioihin ennen 1985 tapausta?

Juhlissa oli kolme kymmenen litran astiaa täynnä boolia. Kuinka paljon boolia jäi jäljelle kun kustakin juotiin 3 litraa?

Kirjatoukille 06.10.2014 00:32 #2722

• Zetor.
  • Zetor. hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Varaktori kirjoitti:

Pakkasukko kirjoitti: Kysytään vielä tässä, että kun aika koittaa, niin nimmareilla vai ilman? ;)

No nimmareilla tietysti. :woohoo: :evil: :whistle:

Samaa mieltä eli tietysti nimmareilla. :cheer: Sitä paitsi on ilahduttavaa todeta se,että teos julkaistaan omilla nimillä eikä suinkaan jollain "xx ja xx"-nimimerkillä. :woohoo:

Kaikki mikä on ilmassa,on irti!

Kirjatoukille 06.10.2014 15:24 #2731

• Pakkasukko
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Andromeda kirjoitti: Kyllä tapauksia kotimaastamme löytyy.

Niin löytyy ja se määrä saattaakin olla melkoinen. Pintaa vasta raapaistu.

RaahenTiikeri kirjoitti: itse uskon,että unet,mielen sairaudet,päihteet tms saattavat selittää jonkun osan ufosieppauksista,mutta kyllä ilmiö silti on todellinen ja vakuuttavia tapauksia on tukuittain.
Kyllähän tämä Martin ja Tertun kokemus on ihan sitä vakuuttavinta aineistoa mitä kotimaisessa ufo(sieppaus)aineistossa on.Tai,ruotsissahan tämä kai tapahtui,mutta kotimaiset kokijat?
Miten muuten on.Löytyikö se kissa ikinä,siis se joka lähti sen äänen perässä metsään siitä teidän asuntovaununne pihasta?
Olen joskus toisaallakin tästä asiasta sanonut;tämä pariskunta on mitä "ihanteellisin sieppauksen uhri" ;) .Vakuuttavaa kerrontaa,ja suuri mielenkiinto itse jakaa tietoa ja työstää tapausta vaikka kirjan muotoon.

Alkoiko muuten oma kiinnostus ufo-asioihin vasta noista omista kokemuksista?Jos oikein muistan sen UR14 kirjan jutun,niin taisi olla niin että teillä ei ollut mielenkiintoa ufoasioihin ennen 1985 tapausta?

itse uskon,että unet,mielen sairaudet,päihteet tms saattavat selittää jonkun osan ufosieppauksista,mutta kyllä ilmiö silti on todellinen ja vakuuttavia tapauksia on tukuittain.”

Aivan. Olisikin aika keskittyä siihen miksi tätä tapahtuu.

mutta kotimaiset kokijat?”

Kyllä näin voi sanoa, sillä se on sama mitä toisen papereissa lukee, veri se on punaisesta väristään huolimatta täysin sinivalkoista :cheer:

”Miten muuten on.Löytyikö se kissa ikinä,siis se joka lähti sen äänen perässä metsään siitä teidän asuntovaununne pihasta?”

Me emme mikkiä enää ikinä nähneet, ja kohtalonsa onkin täysin avoin. Leikitelty tosin ajatuksella, että päätyi avaruuskissaksi (eläen edelleen onnellista elämää). Siinä yksi niistä syistä miksi päädyimme nimeämään kirjan menetykseksi :(

”Alkoiko muuten oma kiinnostus ufo-asioihin vasta noista omista kokemuksista?Jos oikein muistan sen UR14 kirjan jutun,niin taisi olla niin että teillä ei ollut mielenkiintoa ufoasioihin ennen 1985 tapausta?”

Ai, no se on sitten puoleksi oikein siellä. Itse olin jo aiemmin jonkin verran kiinnostunut aiheesta, mutta tapahtuneen jälkeen se muuttui muutaman pykälän verran intensiivisemmäksi etsinnäksi.
Terttu puolestaan (voi oikoa ellei mene oikein..) oli ihan ummikko ufojen suhteen ennen sitä ensimmäistä yötä. Enkä menisi sanomaan, että senkään jälkeen olisi erityisen kiinnostunut ufoista tai niistä toisista. On lähinnä mukana tässä ”ufoilussa” toisten ihmisten vuoksi. Ei voi olla välittämättä, kun tietää :dry:

Zetor. kirjoitti: Samaa mieltä eli tietysti nimmareilla. :cheer: Sitä paitsi on ilahduttavaa todeta se,että teos julkaistaan omilla nimillä eikä suinkaan jollain "xx ja xx"-nimimerkillä. :woohoo:

Ja se tehdään sitten tyylillä.. vaikkakaan ei sulkakynällä :) Mitäpä sitä suotta piiloutumaan :woohoo:

Totuus on aina jossain

Kirjatoukille 06.10.2014 17:42 #2733

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
"Me emme mikkiä enää ikinä nähneet, ja kohtalonsa onkin täysin avoin. Leikitelty tosin ajatuksella, että päätyi avaruuskissaksi (eläen edelleen onnellista elämää). Siinä yksi niistä syistä miksi päädyimme nimeämään kirjan menetykseksi :("
-tämä on tietyllä tapaa riipaiseva yksityiskohta teidän tapauksessanne.En muista,kerrotaanko UR14:sta tarkemmin kissan kohtaloa mutta silti.On tietysti päivän selvää,että ko.kissa ei enää eläisi,mikäli se olisi löytynyt eikä lemmikkien menetys muutenkaan ole tavatonta perheissä joissa lemmikkejä pidetään (joskin kissat on pitkäikäisiä,eikä niitä tuosta vaan kuole jollei onnettomuuksia satu),mutta silti.Havainnollistetun kertomuksenne perusteella (siis UR14 kirja) kissahan suorastaan liittyy tuohon tapaukseen yhtenä osallisena.Ja on jopa "neljäs kokija" tapauksessa vaikkakaan ei ole enää kertomassa näkemästään ja kokemastaan.
En tiedä kuinka paljon maailmalta löytyy vastaavuutta teidän mikillenne?koiria ja muita kotieläimiä on jonkun verran ollut mukana ufo-kontakteissa,mutta onko yhtään tapausta,jossa kissa olisi lähtenyt kadoksiin seuratessaan selvästi selittämätöntä ääntä?Epäilen.Luulen että tässä voi olla täysin uniikista tapauksesta kyse ja siten voitte olla Mikistänne ylpeitä.

"Ai, no se on sitten puoleksi oikein siellä. Itse olin jo aiemmin jonkin verran kiinnostunut aiheesta, mutta tapahtuneen jälkeen se muuttui muutaman pykälän verran intensiivisemmäksi etsinnäksi."
-tässä voi kyllä ihan minun muistinikin olla se,joka on virheellinen.Saattaa UR14:sta löytyäkin ehkä maininta,että aihe ei ollut täysin vieran ennen tapausta?En ole varma.En luullakseni ole UR14:sta lukaissut varmaan 10 kuukauteen.

Vielä jos esittää pieniä tarkentavia kysymyksiä,niin oliko niin,että teillä ei ole varsinaisia muistikuvia varsinaisesta sieppauksesta?(enkä muista onko UR14:sta mainittu esim hypnoosista?).Ajan katoaminenhan Ur14:stassa mainitaan,mutta ei muistaakseni mitään seikkaperäisempää itse sieppauksesta mikäli semmoinen konkreettisesti tapahtui.
Entäs tämä kolmas henkilö joka oli mukana tapahtumissa asuntovaunulla?Miten hän suhtautuu tapaukseen nykyään?

Kaiken kaikkiaan tapahtumasarja on kyllä melko mullistava ja monitahoinen.Ja on hienoa että asianosainen on itse sangen aktiivinen osallistumaan keskustelufoorumeille ja vastailemaankin ihmisten kysymyksiin.
Vaikka tapaukseen ei suoranaisesti liity sanan varsinaisessa merkityksessä UFOa (jos olen oikein käsittänyt,ette havainneet mitään erikoisia esineitä tai kohteita tapahtuman yhteydessä?)niin kyllä tämä varmaan on silti yksi erikoisimmista "ufo-tapauksista" 80-90 luvuilla.

Juhlissa oli kolme kymmenen litran astiaa täynnä boolia. Kuinka paljon boolia jäi jäljelle kun kustakin juotiin 3 litraa?

Kirjatoukille 07.10.2014 15:52 #2739

• Pakkasukko
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

RaahenTiikeri kirjoitti: "Me emme mikkiä enää ikinä nähneet, ja kohtalonsa onkin täysin avoin. Leikitelty tosin ajatuksella, että päätyi avaruuskissaksi (eläen edelleen onnellista elämää). Siinä yksi niistä syistä miksi päädyimme nimeämään kirjan menetykseksi :("
-tämä on tietyllä tapaa riipaiseva yksityiskohta teidän tapauksessanne.En muista,kerrotaanko UR14:sta tarkemmin kissan kohtaloa mutta silti.On tietysti päivän selvää,että ko.kissa ei enää eläisi,mikäli se olisi löytynyt eikä lemmikkien menetys muutenkaan ole tavatonta perheissä joissa lemmikkejä pidetään (joskin kissat on pitkäikäisiä,eikä niitä tuosta vaan kuole jollei onnettomuuksia satu),mutta silti.Havainnollistetun kertomuksenne perusteella (siis UR14 kirja) kissahan suorastaan liittyy tuohon tapaukseen yhtenä osallisena.Ja on jopa "neljäs kokija" tapauksessa vaikkakaan ei ole enää kertomassa näkemästään ja kokemastaan.
En tiedä kuinka paljon maailmalta löytyy vastaavuutta teidän mikillenne?koiria ja muita kotieläimiä on jonkun verran ollut mukana ufo-kontakteissa,mutta onko yhtään tapausta,jossa kissa olisi lähtenyt kadoksiin seuratessaan selvästi selittämätöntä ääntä?Epäilen.Luulen että tässä voi olla täysin uniikista tapauksesta kyse ja siten voitte olla Mikistänne ylpeitä.

"Ai, no se on sitten puoleksi oikein siellä. Itse olin jo aiemmin jonkin verran kiinnostunut aiheesta, mutta tapahtuneen jälkeen se muuttui muutaman pykälän verran intensiivisemmäksi etsinnäksi."
-tässä voi kyllä ihan minun muistinikin olla se,joka on virheellinen.Saattaa UR14:sta löytyäkin ehkä maininta,että aihe ei ollut täysin vieran ennen tapausta?En ole varma.En luullakseni ole UR14:sta lukaissut varmaan 10 kuukauteen.

Vielä jos esittää pieniä tarkentavia kysymyksiä,niin oliko niin,että teillä ei ole varsinaisia muistikuvia varsinaisesta sieppauksesta?(enkä muista onko UR14:sta mainittu esim hypnoosista?).Ajan katoaminenhan Ur14:stassa mainitaan,mutta ei muistaakseni mitään seikkaperäisempää itse sieppauksesta mikäli semmoinen konkreettisesti tapahtui.
Entäs tämä kolmas henkilö joka oli mukana tapahtumissa asuntovaunulla?Miten hän suhtautuu tapaukseen nykyään?

Kaiken kaikkiaan tapahtumasarja on kyllä melko mullistava ja monitahoinen.Ja on hienoa että asianosainen on itse sangen aktiivinen osallistumaan keskustelufoorumeille ja vastailemaankin ihmisten kysymyksiin.
Vaikka tapaukseen ei suoranaisesti liity sanan varsinaisessa merkityksessä UFOa (jos olen oikein käsittänyt,ette havainneet mitään erikoisia esineitä tai kohteita tapahtuman yhteydessä?)niin kyllä tämä varmaan on silti yksi erikoisimmista "ufo-tapauksista" 80-90 luvuilla.

Koira on ainakin päässyt hengestään ufohavainnon yhteydessä, niitä surullisia sattumia miettiessä, mutta eipä tuollaista musiikkia kohti menoa vastaavanlaisessa yhteydessä ole itselleni myöskään tullut vastaan. Ehkä se on ainutkertainen tapahtuma, mitä olimme todistamassa. Olisi saanut jäädä todistamatta, ellei sitten mikille käynyt mitä parhain onni. Mikistä ylpeitä aina, mitä mainioimpia muistoja riittää. Tuossa tapauksessa ehkä vielä ylpeämpiä mikäli näykkäisi ”pillipiipareita” edes vähän kipeästi. :evil:

Joo, ei mitään sellaista, että muistaisimme aluksen tulleen ja nostaneen meidät auto kera sisuksiinsa.
Hypnoosissa molemmilla ”filmi” katkesi siihen kun auto täyttyi valosta ja jotain. Se ajan katoaminen (siinäkin yksi syy kirjan nimelle), niin se on saatu ajoitettua aika tarkasti (+-17min), auringon sekä kellon mukaan. Se mitä kadonneitten tuntien aikana tapahtui, niin onhan se jäänyt vaivaamaan vähintäänkin hitusen verran. Vielä en ole kuitenkaan valmis luovuttamaan sen suhteen, etteikö sekin vielä jonain päivänä selviä :unsure: ..

Emme ole olleet tapahtuneen jälkeen tekemissä, mutta alkuunsa kuulimme yhteisten tuttavien kautta sen, että oli muuttunut kovin hiljaiseksi. Tapahtuneesta ei ollut tahtonut puhua yhtään. Annoimme Koivulalle hänen numeronsa ja kun sitten tapasimme Koivulan päiväkummussa, niin kysyimme oliko ottanut häneen yhteyttä, Oli ottanut, mutta Lasse oli kertonut ettei muista tapahtuneesta enää paljoakaan, mutta että kertomamme pitää varmaankin paikkansa, jotain tuollaista. Suunnitelmissa on kyllä ottaa häneen vielä yhteyttä (kolkyt vuotta ja aina kynnys vain kasvaa, tosin eilen kävi vieras jota ei ollut tullut tavattua johonkin 32+ vuoteen, mutta niin se juttu vain lähti kummasti rullaamaan kuin itsekseen). Olet todennäköisesti nähnyt hänetkin, siis Lassen, muutamaan otteeseen :whistle:

Olihan se, mutta näin jälkikäteen tulee myös harmiteltua sitä kuinka itse toimi muutamassa kohdassa. Toisinaan vähän liiankin aktiivinen, mutta kun ilmiö vetää puoleensa.. Samallahan sitä sitten vastaa, kun kysytään. Vastauksiahan tässä kukin pitkälti metsästää B) .

Niin, se varsinainen näköhavainto tapahtui jo kotvasen ennen sieppausta ja pelkästä äänihavainnosta ehti kulua minuutti tai pari. Se mitä Lasse näki takaikkunasta paon aikana, sen alun ”ei näy” toistojen jälkeen (olimme silloin siirtyneet aukolta juuri tien ”metsäosuudelle”), niin se on liian hataraa ja tarvitsisi häneltä vahvistuksen, ennen kuin sillä on mitään arvoa. Kirjassakin tästä vain löyhä mainita, ainakin toistaiseksi. No, ainakin sen verran erikoinen tapahtumasarja kyseessä, että ihan kirjaksi saakka sitä piti lähteä viimein väsäämään :S

Totuus on aina jossain

Kirjatoukille 07.10.2014 17:28 #2741

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
viittaatkohan tässä lasse asiassa nyt päiväkumpuun?
En ainakaan tiedä tietäväni ko.lassea?Sinut olen nähnyt kerran päiväkummussa,toisella kertaakin taisit olla läsnä,mutta oma visiitti rajoittui muutamaan luentoon.

Kirjatoukille 07.10.2014 17:36 #2742

• Pakkasukko
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

RaahenTiikeri kirjoitti: viittaatkohan tässä lasse asiassa nyt päiväkumpuun?
En ainakaan tiedä tietäväni ko.lassea?Sinut olen nähnyt kerran päiväkummussa,toisella kertaakin taisit olla läsnä,mutta oma visiitti rajoittui muutamaan luentoon.

Kunpa olisikin ollut siellä.. mutta kun ei. Televisiosta tuttu kasvo.

Totuus on aina jossain

Kirjatoukille 07.10.2014 18:08 #2743

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen
ok.No,en osaa yhdistää nyt kehenkään.Mutta kuvittelin,että olisin nähnyt elävässä elämässä.

Kirjatoukille 04.02.2015 12:47 #3050

• Pakkasukko
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
No niin, SMHI:ltä tuli hetki sitten säätiedot pyydetyille päiville, jees B)

Tänään pitää kasata menetykselle (alkuunsa) pyhitetty tietokone, vaikka aivan valmiiksi ei tulekaan, sillä muistit eivät ole vielä ehtineet perille ja Windows ei ole vielä edes lähtenyt tulemaan. Kunhan se kone toimii ja kukkuu, niin sitten onkin irrotettava siitä simahtaneesta kannettavasta ne kiintolevyt ja tutkailla mitä niille kuuluukaan. Täinä tervassa etenemisen vuoksi :dry: voi s.postitse vinkata mikäli haluaa sen kannettavasta (toivon mukaan) löytyvän raakileen luettavakseen..

Totuus on aina jossain

Kirjatoukille 04.02.2015 17:49 #3051

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Meikäläistä kiinnostaisi se raakile. Voisin lukea läpi ja antaa omia kommentteja joita voi sitten oman maun mukaan hyödyntää lopullista versiota tehdessä. :)

Kirjatoukille 04.02.2015 19:41 #3052

• Pakkasukko
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Varaktori kirjoitti: Meikäläistä kiinnostaisi se raakile. Voisin lukea läpi ja antaa omia kommentteja joita voi sitten oman maun mukaan hyödyntää lopullista versiota tehdessä. :)

Selvä postia tulee sitten :) . Kommentit ovat kyllä tervetulleita.

Power Point 2010 tiedostona sopinee?

Totuus on aina jossain
Sivu luotiin ajassa: 0.269 sekuntia