Behind the Throne

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana:

AIHE: UFOmiitti 2016

UFOmiitti 2016 27.02.2016 12:18 #4027

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Niin onhan minulla yksi ylimääräinen rakennussarjakin kun tuota mallia tuli vahingossa useampia. Siitä saisi toisen palkinnon jos siis jonkin leikkimielisen kilpailun järjestäminen tuntuu hyvälle idealle. Josko minä näillä olisin kantanut oman korteni kekoon miitin järjestelyssä. On tuota välimatkaa sen verran, että muulla tavoin taitaa olla aika vaikeaa järjestelyihin osallistua. :woohoo:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

UFOmiitti 2016 27.02.2016 14:07 #4028

• Pakkasukko
  • Pakkasukko hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Tuon sääsatelliittivastaanottimen muistankin ekasta miitistä ja tuo rakennussarja
näyttää tosi hienolta. Aivan mahtava juttu. Kyllä joidenkin sitten passaa hymyillä.

Jotain kisaa tosiaan kehiteltävä (missä saattaisin vaikka pärjätä :whistle: ) ja ehkäpä
koetellaan kenellä on eniten sitä arpaonnea. Silinterihattua ei löydy, mutta
aito knallihattu sentään.

Torstaina kyseltiin jo vähän sitä yhtä pitopaikkaa, ihan vain varmuuden vuoksi.
Tuosta ei niitä pirttipöytiä juuri näy, mutta niitä on. Häitäkin siellä kuulemma
juhlivat. Niin että kyllä ne tilat jonnin verran väkeä vetävät.

Ja oli se kota sen verran tilava, että 20 sinne mahtuu istuskelemaan, eikä
tarvitse edes sylikkäin istuskella.

Ehkä miitissä voisi sitten kirjoja & leffoja vaihdella/ laittaa kiertoon.

Ja jos sää sallii, niin katsoa millaisia ”ufovideoita” syntyy (led-ilmapallot, multikopterit & laser).

Totuus on aina jossain

UFOmiitti 2016 28.02.2016 13:09 #4029

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Laitetaan vielä se kuuluisa Belgian kolmioufo pakettiin, niin saadaan palkintojen määräksi maaginen luku kolme. Tuo oli vähän liian pieni ufofeikkejä ajatellen, mutta aivan oivallinen koriste ufotutkijan pöydänkulmalle. :silly: Osoitteen sain äsken sähköpostilla ja laitan nuo viikolla postin kuljetettavaksi. Postittaminen mahdollisimman nopeasti ihan noiden Suoli24:n trollien takia ettei tästäkin asiasta ala jonkin sortin naukuminen siellä. Itse kun ajattelin poikkeilla vasta kun saa kesärenkaat laittaa autoon. :woohoo:

UFOmiitti 2016 28.02.2016 16:36 #4030

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Kävin äsken jättämässä paketin r-kioskille, se lähtee huomenna aamulla "ärräpakettina" ja lupailivat sen olevan perillä jo tiistaina. Laitoin vielä mukaan tuossa kuvassa näkyvät dekalit sen isomman ufosarjan laatikkoon. Niiden avulla siitä saa näyttävän näköisen jopa ilman maalaamista. Lisäksi paketissa matkaa yllätys josta kerron tässä vain sen verran, että se on lähtöisin Yhdysvaltain ilmailu- ja avaruushallinnolta eli NASA:lta ja ollut minulla yhtenä työkaluna ufotutkimusta tehdessäni. :woohoo:

Saas nähdä omiiko pakkasukko sen heti omakseen... :woohoo: :evil: :whistle:

UFOmiitti 2016 29.02.2016 20:12 #4031

• Kaustos
  • Kaustos hahmo
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Ohjelmistoon niitä ns ufoilu laitteita esille?.
Esim se flirri kamera jos jollain ihan laillisesti sellainen, siitä ne porukat innostuu? :D. Kaukoputkee, infra kameraa yms.

"Never believe what you publish and never publish what you believe"

UFOmiitti 2016 03.03.2016 08:45 #4034

• Pakkasukko
  • Pakkasukko hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Kaustos kirjoitti: Ohjelmistoon niitä ns ufoilu laitteita esille?.
Esim se flirri kamera jos jollain ihan laillisesti sellainen, siitä ne porukat innostuu? :D. Kaukoputkee, infra kameraa yms.

Sään salliessa niin tarkoitus kaukoputket kaivaa esille (12" peili & puolta pienempi linssi) sekä yökiikarit. + muutakin miitin henkeen sopivaa rompetta. Ja mitä sitten mahdollisesti muiden miittiläisten mukana tulee..

Varaktorin lähettämät palkinnot ovat saapuneet, ei perille, vaan väliasemalleen..
tai noh, voittohan sitä lähetään itsekin kaikissa kilpailuissa hakemaan, sekä luotetaan
myös onnettareen, niin että ehkä jokin niistä on nyt sitten perillä :)

Ja neljäs palkinto on nyt sitten tuossa kuvassa.

Ja varsin lupaavaltahan tuo miitti näyttää makunystyröidenkin osalta

”Ja Minä ehkä voisin leipoa jonkun kakun tai muita leivoksia miittiin tai jotain muuta syötävää? Tulisipahan tehtyä portfoliota noihin mun kokinopintoihini liittyen. Moni taitaa olla kasvissyöjä, niin mahdollisesti sitten ei sisältäisi eläinperäisiä raaka-aineita..”

-tiiasayss, s24.

Totuus on aina jossain
Viimeksi muokattu: : Pakkasukko. Syy: spelling..

UFOmiitti 2016 03.03.2016 22:02 #4036

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Palkintoasiat ovat nyt siis kunnossa. Katsotaan nyt josko noita minun havaintovälineitäni saataisiin miittiin nähtäville. Esimerkiksi gravimetri voisi kiinnostaa kun painovoiman kumoamisesta usein ufotarinoissa kerrotaan. :woohoo:

UFOmiitti 2016 07.03.2016 18:31 #4039

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
En ole vielä mitenkään varma omasta osallistumisestani, mutta jos osallistun niin voin pitää jostain aiheesta esitelmän. Ehdotuksia kiinnostavista aiheista saa esittää etukäteen.

UFOmiitti 2016 07.03.2016 19:26 #4040

• Pihlaja67
  • Pihlaja67 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen

Varaktori kirjoitti: En ole vielä mitenkään varma omasta osallistumisestani, mutta jos osallistun niin voin pitää jostain aiheesta esitelmän. Ehdotuksia kiinnostavista aiheista saa esittää etukäteen.

Kraateripiru kiinnostaisi kyllä noin niin kuin yhtenä vaihtoehtona :)

UFOmiitti 2016 07.03.2016 19:40 #4041

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja

Pihlaja67 kirjoitti: Kraateripiru kiinnostaisi kyllä noin niin kuin yhtenä vaihtoehtona :)

No juu sitä aihetta varmasti käsitellään tavalla tai toisella. :woohoo:

UFOmiitti 2016 08.03.2016 15:34 #4042

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Kävin tuossa taas Suomi24:n foorumia lukemassa ja yhdessä ketjussa uhattiin vetää turpaan jos tulen miittiin, toisessa uhkailtiin mädillä kananmunilla. Tuossa oli minulle siinä määrin tarpeeksi, että tein sen lopullisen päätöksen olla osallistumatta miittiin. Eiköhän tähänastinen apu järjestelyissä ole osaltani riittävä panostus tälle asialle.

UFOmiitti 2016 08.03.2016 15:59 #4043

• Pakkasukko
  • Pakkasukko hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen

Varaktori kirjoitti: Kävin tuossa taas Suomi24:n foorumia lukemassa ja yhdessä ketjussa uhattiin vetää turpaan jos tulen miittiin, toisessa uhkailtiin mädillä kananmunilla. Tuossa oli minulle siinä määrin tarpeeksi, että tein sen lopullisen päätöksen olla osallistumatta miittiin. Eiköhän tähänastinen apu järjestelyissä ole osaltani riittävä panostus tälle asialle.

Noh, höh :(

Totuus on aina jossain

UFOmiitti 2016 11.03.2016 17:24 #4046

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
No mutta olen silti järjestelyissä mielelläni edelleen mukana. Ainakin siihen sääsatelliittivastaanottimeen ajattelin tehdä antennin, että saadaan siitä täysin käyttövalmis paketti. En lue enää tuota Suomi24:n foorumia, sen suhteen tuli taas mitta täyteen, joten jatketaan aiheesta tällä foorumilla.

Viimeksi muokattu: : Varaktori.

UFOmiitti 2016 13.03.2016 14:57 #4054

• RaahenTiikeri
  • RaahenTiikeri hahmo
  • Poissa
  • Kultajäsen
  • Kultajäsen

Varaktori kirjoitti: Kävin tuossa taas Suomi24:n foorumia lukemassa ja yhdessä ketjussa uhattiin vetää turpaan jos tulen miittiin, toisessa uhkailtiin mädillä kananmunilla. Tuossa oli minulle siinä määrin tarpeeksi, että tein sen lopullisen päätöksen olla osallistumatta miittiin. Eiköhän tähänastinen apu järjestelyissä ole osaltani riittävä panostus tälle asialle.

-ei jeesus mitä porukkaa.
Tosin tyhjiä puheitahan nuo on eikä sieltä suoli24 palstalta taida oikeasti tulijoita ollakkaan,mutta ymmärtäähän sen,että varaktoria v**ttaa tuommonen.
Tuo esitelmä olis ollut kyllä hyvä juttu.

Juhlissa oli kolme kymmenen litran astiaa täynnä boolia. Kuinka paljon boolia jäi jäljelle kun kustakin juotiin 3 litraa?

UFOmiitti 2016 15.03.2016 20:15 #4060

Morjesta vaan kaikille, päätin sitten tännekkin rekisteröityä. Jonkun verran on tullut kirjoiteltua paranormaaliblogin foorumille aikoinaan, mutta perhe- ja opiskelukuvioiden ja ajan riittämättömyyden vuoksi jäänyt vuosien saatossa vähiin. Silti Keski-Suomen seudulla jonkin verran aktiivinen näissä piireissä tullut oltua nyt muutaman vuoden sisällä. Kiinnostunut olen ollut näistä asioista lapsuudesta lähtien..

Eli tulossa ollaan miittiin näillä näkymin edelleenkin (Havumäen porukalle tätäkin kautta terveiset :) ), sekä minä että aviopuolisokin.
Olen siis Suomi24 -palstalle kirjoitellut nimimerkillä tiiasayss, tai yhdellä ässällä vähemmän :D.

Ps. Onkos täällä parempaa itsensä esittely -topicia missään, ettei mene nyt ihan ohi asian :)?

UFOmiitti 2016 15.03.2016 20:17 #4061

Hups, meinas tulla sama viesti kahteen kertaan..

Viimeksi muokattu: : Tiia. Syy: Jaaha, alkoi herjaamaan jotain bbCodea...

UFOmiitti 2016 16.03.2016 08:50 #4062

• Pihlaja67
  • Pihlaja67 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen

Tiia kirjoitti: Morjesta vaan kaikille, päätin sitten tännekkin rekisteröityä. Jonkun verran on tullut kirjoiteltua paranormaaliblogin foorumille aikoinaan, mutta perhe- ja opiskelukuvioiden ja ajan riittämättömyyden vuoksi jäänyt vuosien saatossa vähiin. Silti Keski-Suomen seudulla jonkin verran aktiivinen näissä piireissä tullut oltua nyt muutaman vuoden sisällä. Kiinnostunut olen ollut näistä asioista lapsuudesta lähtien..

Eli tulossa ollaan miittiin näillä näkymin edelleenkin (Havumäen porukalle tätäkin kautta terveiset :) ), sekä minä että aviopuolisokin.
Olen siis Suomi24 -palstalle kirjoitellut nimimerkillä tiiasayss, tai yhdellä ässällä vähemmän :D.

Ps. Onkos täällä parempaa itsensä esittely -topicia missään, ettei mene nyt ihan ohi asian :)?

Tervetuloa palstalle uljaalle :)

Ja terveisiä takaisinpäin myöskin.

Itse en ole huomannut mitään erillistä itsensä esittely –topicia, epäilen ettei sellaista ole..
korjatkoon tietäväisemmät mikäli olen hakoteillä. :S

UFOmiitti 2016 16.03.2016 20:19 #4063

• Varaktori
  • Varaktori hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
Eipä täällä taida sellaista itsensä esittely ketjua olla, mutta mikään ei estä sitä perustamasta. :woohoo:
Tervetuloa Tiialle vain minunkin puolestani. :)

UFOmiitti 2016 17.03.2016 17:50 #4066

• Pakkasukko
  • Pakkasukko hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Noh niin, geigermittari on saapunut, samoin kuin ESP-kortit. Kortit.. juu ei alkanut ollenkaan
lupaavasti, mutta jospa se aukeaa syksyyn mennessä sekin homma :whistle:

Totuus on aina jossain

UFOmiitti 2016 04.04.2016 15:55 #4087

• Pakkasukko
  • Pakkasukko hahmo
  • Poissa
  • Platinajäsen
  • Platinajäsen
Mönkään meni… meidän oli tarkoitus tehdä ”ufostudio” video miittiin mennessä,
se ensinäytös. Mutta niin ollaan töihin sidottuja, ettemme ehdi sitä sittenkään millään
valmiiksi saamaan. Taustat, kangas telineineen ja ohjelmat sun muut löytyy, mutta se
materiaali mikä aiottiin sitä varten kuvata tässä kuussa (suurimmaksi osaksi), niin
se meni ajallisesti mahdottomaksi. Who knows, saattaa jopa olla niin, että seuraava
vapaa viikonloppu on vasta joskus elokuun puolella :unsure: Se siitä ideasta :dry:

Kuvahahmotelma kuopatuksi joutuvasta ideasta :S ..

Totuus on aina jossain
Sivu luotiin ajassa: 0.497 sekuntia